Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: جلسه مدیریت بحران این شرکت شب گذشته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد که در آن دستورالعمل‌هایی در دستور قرار گرفت.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه شب گذشته مقرر شد دستورالعمل برای راهبران و پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان آماده و اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد و این دستورالعمل داخل اتوبوس‌ها و مکان‌های عمومی نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیگیری دستورالعمل اداره بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، پیگیری مایع ضدعفونی کننده و بهداشتی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام و از امشب ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه باید پیگیر تمامی مستندات و گزارش اقدامات انجام شده به صورت گسترده شود و اطلاع رسانی لازم را به مردم انجام دهد.

وی باز گذاشتن پنجره اتوبوس‌ها در شب هنگام را از دیگر تصمیمات گرفته شده در جلسه مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: مقرر شده سیستم ثبت انگشت تا اطلاع ثانوی انجام نشود و پرسنلی که بیماری دارند سرکار حاضر نشوند و با تأیید پزشک، اطلاع رسانی لازم انجام شود؛ همچنین پاکبانان و نیروهای نظافت حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بازرسان کارت بلیت حتماً باید از دستکش و ماسک استفاده کنند و در صورت تأیید شدن موارد نیز ایستگاه‌های BRT نیز توسط خدمات شهری مناطق ضدعفونی می‌شود، افزود: عوامل باجه‌های فروش کارت بلیت باید دستکش و ماسک تهیه کرده و راهبران نیز در حال رانندگی از دستکش استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه مقرر شد اطلاع‌رسانی به راهبران امروز (شنبه) انجام شود و از تاریخ چهار اسفند صبحانه به صورت پک آماده و تحویل ناوبران شود، ادامه داد: نظافت کامل تمام اتوبوس‌ها و پاک‌سازی بدنه و داخل اتوبوس‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهردار اصفهان برای آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر فضاهای عمومی شهری در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش آمادگی شهر هفت دستور ویژه صادر کرد از امشب تمامی اتوبوس‌های شهر ضدعفونی می‌شود.

افتخاری گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد کارگاه آموزشی جهت چگونگی نظافت اتوبوس‌ها و پایانه‌ها توسط نیروهای بهداشت و واحد آموزش انجام شود.

وی تاکید کرد: انجام این اقدامات ضمن پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، باعث افزایش اطمینان خاطر مسافران و استفاده‌کنندگان از حمل و نقل عمومی شهر می‌شود.

کد خبر 411641

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتوبوس شهرداری اصفهان ویروس کرونا کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاع رسانی اتوبوس ها مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان

‌به گزارش خبرنگار مهر، جلال سلمانی صبح سه‌شنبه در همایش بزرگداشت سعدی، اظهار داشت: توجه به برنامه‌هایی که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان اصفهان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

وی افزود: توجه جدی به استعدادهای مختلف دانشجو معلمان مورد اهتمام اداره کل آموزش و پرورش استان و به طور ویژه، ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی قرار دارد و آمادۀ بارورسازی و استفادۀ بهینه از این استعدادها هستیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده، صاحبان همین استعدادها مدیران آموزش و پرورش استان خواهند بود و درصورتی‌که این توانمندی‌ها در دوران دانشجویی بروز و ظهور پیدا کند، آموزش و پرورش خواهد توانست در سال‌های آتی مدیران توانمندی را از این میان برگزیند.

سلمانی تصریح کرد: نمود عینی این رویکرد و استفاده از توان دانشجومعلمان و نومعلمان را می‌توان در نشریۀ پرتو مهر ملاحظه کرد که بخش زیادی از فرایند تولید آن به دست آنان انجام می‌شود و درصدد ارتقای این رویه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش گرامیداشت سعدی شیرازی، شاعر پرآوازۀ ایرانی، به مناسبت روز بزرگداشت سعدی و در آستانۀ هفتۀ فرهنگی اصفهان به همت ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره‌کل و با حضور جمعی از معلمان و دانشجومعلمان برگزار شد.‌

کد خبر 6086395

دیگر خبرها

  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران