Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-29@07:14:12 GMT

محمد کعب امیر نماینده شوش شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۱۰۴۲

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفند هم‌زمان با اولین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان پنجم برگزار شد.

 نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه «شوش» اعلام و محمد کعب امیر با 23 هزار و 358 رای از 92 هزار و 343 رای صحیح، به عنوان نماینده این حوزه انتخاب شد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 2 اسفند هم‌زمان با اولین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان پنجم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتر بخوانید:
انتخابات 98 با «ازدحام شعب اخذ رأی» پایان یافت.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000HGQ برچسب ها: انتخابات مجلس ، شوش ، نماینده مجلس

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: انتخابات مجلس شوش نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی

به گزارش «تابناک»، محمد مهاجری در کانال تلگرامی خود یادداشتی تحت عنوان "دو شبهه انتخاباتی که وزیرکشور دوست ندارد برطرف کند" نوشت.

در یادداشت مهاجری آمده است: انتخابات مجلس دوازدهم بسیار پرحاشیه بود؛ حاشیه هایی که از جمعیت شرکت کننده در انتخابات پررنگ تر می‌نمود.

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

با این همه دو اقدام که می‌توانست انتخابات را شفاف تر کند و به نقطه سیاه در کارنامه وزیرکشور تبدیل نشود، از طرف وی ناشنیده گرفته شد و به همین دلیل نام او را در زمره برگزارکنندگان "انتخابات شبهه دار" ثبت کرد.

نخست، اعلام نکردن آرای خوانده‌شده به تفکیک هر صندوق. این کار نه هزینه گزافی دارد و نه به لحاظ عملیاتی کاری سخت است. اما مزیت بزرگش شفاف شدن انتخابات است.

دوم که بسیار مهمتر است، اخذ رای با کارت ملی - بدون ارائه شناسنامه - بود. شایعات متواتری وجود دارد که افرادی به قصد رای دادن به شعبه مراجعه کرده‌اند و به آنها گفته شده که رای داده اید! معنایش این است که کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته اند با آن رای بدهند و عملا سلامت انتخابات را مخدوش کنند. ایجاد سامانه ای که شهروندان بتوانند با واردکردن کدملی ، از رای دادن یا ندادن مطلع شوند کار بسیار ساده ای بود و هنوز هم می‌توان این کار را کرد. اما ظاهرا وزیرمحترم کشور گوش‌شان سنگین است و شیهه ها و شایعه ها را به کفش شان حساب نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی ضریب امنیت را بالا می‌برد
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • تاریخ دقیق دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد