Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مستقر مهر در ستاد انتخاباتی استان، علیار راستگو در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پنج حوزه اهر و هریس، سراب، شبستر، کلیبر، خداآفرین و هوراند و میانه نتایج قطعی اعلام شده است.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌ها توجه داشته باشند که آمار اعلام شده مربوط به کل آرای مأخوذه است اما افراد منتخب از مجموع آرای صحیح انتخاب می‌شوند و به عبارتی فردی که ۲۰ درصد از آرای صحیح را کسب کند، به عنوان نماینده مردم معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستگو با بیان اینکه گاهاً دیده می‌شود برخی تعرفه‌ها دچار مشکل شده و باطل می‌شود، گفت: در این پنج حوزه افراد انتخاب شده حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح را کسب کرده‌اند که در میانه کسب یکی از جایگاه‌های نمایندگی به دلیل آرای کمتر از ۲۰ درصد به مرحله بعدی کشانده می‌شود.

وی افزود: نتایج هشت حوزه باقیمانده را تا ساعات آینده خدمت مردم عرض می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی آذربایجان شرقی در خصوص علت تأخیر در اعلام نتایج گفت: شمارش آرا در سطح استان تمام شده و فقط تطبیق صورت جلسه با حضور هیأت‌های اجرایی و نظارتی باقی مانده است تا حق کسی ضایع نشود.

کد خبر 4859714

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن بارش برف مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر دهه فجر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین ویروس کرونا بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس باشگاه سپاهان به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.   مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی و دادن شعار‌های مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.   دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین (شماره دادنامه ۱۹۴۲) نیز اجرا می‌شود. این رای قطعی است.

دیگر خبرها

  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • نحوه صحیح چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی + فیلم
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • اکثر اسرائیلی‌ها مخالف اقدام تجاوزکارانه علیه ایران هستند
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • ماجرای تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • همدستی در جنایت در غزه برای بایدن گران تمام شد
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا