Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، عیسی امامی در این مراسم اظهار داشت: یکی از هدف های اصلی این بانک ، ترویج سنت قرض الحسنه در کشور است که این امر تنها با استقبال مشتریان میسر خواهد شد.

وی افزود: بانک مهر ایران با همراهی و همدلی هموطنان عزیز و اعتقاد زیادی که به قرض الحسنه دارند، می تواند با تخصیص بهتر منابع در سطح جامعه خدمات رسانی نماید و قطعا قدم های بلندی در راستای کمک به اقتصاد کشور در عرصه های مختلف بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره بانک مهر ایران اظهار داشت: عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان مطلوب ارزیابی می شود و تا پایان سال انتظار می رود به هدف های تعیین شده از جهت جذب منابع و وصول مطالبات دست یابد و با پتانسیل بسیار بالایی که از لحاظ نقدینگی در بین کلان شهر ها دارد می توانیم سهم بیشتری از بازار را تصاحب و به تعداد بالاتری از مردم کشورمان خدمات بانکداری اسلامی ارائه کنیم.

در پایان مراسم، اسفندیاری مدیر شعب استان اصفهان با ارائه ی گزارشی از عملکرد شعبه غدیر، بیان داشت: از تمام پتانسیل های موجود به منظور خدمات رسانی با کیفیت بالا و جلب رضایتمندی بیشتر مشتریان استفاده خواهیم کرد.

شایان ذکر است، در این مراسم، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت، منصور فرجی رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی ، اکبر ترکیان رئیس اداره کل حسابداری و بودجه نیز حضور داشتند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک قرض الحسنه شعبه بانک قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود رئیس جمهور به سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و برای حضور در مراسم افتتاح ابرطرح چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» وارد این کشور شد.

آقای رئیسی در این سفر یک روزه، ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا، ابرطرح چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به‌طور رسمی افتتاح می‌کند. سپس، مراسم استقبال رسمی از آقای رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو، برگزار خواهد شد. دیدار دو جانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی، دیگر برنامه‌های این سفر است.

دیگر خبرها

  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • افتتاح نمایندگی میوند بانک در کابل