Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:12:47 GMT

محمد سمیعی مهمان این هفته «چراغ مطالعه» می شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۱۲۷۴

محمد سمیعی مهمان این هفته «چراغ مطالعه» می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همواره این سوال وجود داشته که چطور شد از میان همه‌ نیروهای سیاسی ایران، از چپ‌گرایان گرفته تا روشنفکران لیبرال، هُمای قدرت به ‌ناگاه بر شانه‌ی روحانیت نشست و چرا جامعه‌ی ایرانی راهی برخلاف سکولاریسم که موج غالب جهانی بود، در پیش گرفت؟

در هفته گذشته این گفتگو از سلسله صفویه تا پایان دوره قاجار پیش رفت و این هفته بحث با ادامه گفتگو درباره سلسله پهلوی آغاز می شود و کورش علیانی با محمد سمیعی مباحث هفته قبل را به سرانجام خواهند رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خواهد بود. سمیعی محقق تاریخ سیاسی ایران و مدرس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران است و دکترای علوم سیاسی خود را از دانشگاه وستمینستر اخذ کرده است.

«چراغ مطالعه» برنامه تلویزیونی نقد محور در حوزه کتاب است که تا کنون چهارده قسمت از آن روی آنتن شبکه چهار رفته است. این برنامه شنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

کد خبر 4859728

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه چراغ مطالعه شبکه چهار سیما پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گام دوم انقلاب کنفرانس بین المللی قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی ایران تمدن نوین اسلامی مجمع عالی حکمت اسلامی معرفی کتاب قرآن حضرت زهرا س پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تمدن اسلامی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه آسمان استان هم اکنون صاف و ابری است گفت: هوا گیلان در برخی مناطق مه آلود است. 
محمد دادرس افزود: با توجه به نقشه‌های هواشناسی تا اوایل هفته پیش رو وضعیت جوی پایدار برای استان پیش بینی شده است. 
وی گفت: در این مدت شب و صبح پدیده مه، بارش بهاری و رعد و برق پراکنده در استان خواهیم داشت.
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه دمای هوا تا اوایل هفته بتدریج از پنجشنبه با شکل گیری جریانات جنوبی ۳ تا ۶ درجه سلسیوس افرایش می‌یابد گفت: درارتفاعات و دامنه‌ها وزش بادگرم پیش بینی شده است.
محمد دادرس افزود: دریا هم در این مدت با ارتفاع موج بین ۱۰ تا ۵۰ سانتی متری برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است.

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • حتی با چراغ سبز آمریکا هم به ایران حمله نمی‌کنیم | یکی بگوید روزی ۳ هزار موشک ایرانی را چگونه ساقط کنیم؟
  • ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)
  • مقامات صهیونیست: حتی با چراغ سبز آمریکا، به ایران حمله نمی‌کنیم + فیلم
  • کتابی که با آن تنها گریه کردم