Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،اولین آمار غیررسمی از شمارش آرای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که بیشتر شامل صندوق‌های شمال شهر تهران می‌شود، از صدرنشینی محمدباقر قالیباف به عنوان نفر اول حکایت دارد. در شهر تهران یک میلیون و 900 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند.

براساس شمارش 200 صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران، 30 نفر اعضای لیست وحدت ائتلاف نیروهای انقلاب تاکنون توانسته‌اند اکثریت آرا را کسب کنند؛ با توجه به اینکه هنوز برخی صندوق‌ها شمارش نشده است، امکان تغییر لیست زیر وجود دارد و این لیست نهایی نیست:

۱-محمدباقر قالیباف
۲- مرتضی آقاتهرانی
۳- الیاس نادران
۴- رضا تقی‌پور
۵- سیدمصطفی آقامیرسلیم
۶- عبدالحسین روح الامینی
۷- سیدمحمود نبویان
۸- سید رضا تقوی
۹- سیدنظام‌الدین موسوی
۱۰- زهره الهیان
۱۱- سیدمحسن دهنوی
۱۲- بیژن نوباوه
۱۳-محسن یزدی خواه
۱۴-احسان خاندوزی
۱۵- روح‌الله ایزدخواه
۱۶- علی خضریان
۱۷-فاطمه رهبر
۱۸- ابوالفضل عمویی
۱۹- غلامحسین رضوانی
۲۰- مجتبی توانگر
۲۱- مهدی شریفیان
۲۲-فاطمه قاسم پور
۲۳-سمیه رفیعی
۲۴- احمد نادری
۲۵- مالک شریعتی
۲۶-محسن پیرهادی
۲۷-مجتبی رضاخواه
۲۸- اقبال شاکری
۲۹- عزت‌الله اکبری تالارپشتی
۳۰- زهره سادات لاجوردی 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: انتخابات مجلس نتایج تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند