Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@13:17:12 GMT

اعترافات ترامپ به اهداف شوم آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۱۵۰۵

ترامپ در اظهاراتی در بین طرفداران خود در لاس وگاس اذعان کرد آمریکا به بهانه مبارزه با داعش به دنبال نفت خاورمیانه است. ناطقان: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی در جریان رقابت‌های انتخاباتی و در بین طرفداران خود در لاس وگاس اذعان کرد که ارتش تروریست آمریکا به بهانه مبارزه با داعش به دنبال نفت خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دونالد ترامپ مدعی شد: «ما داعش را صددرصد نابود کردیم. ما آن را از سوریه بیرون راندیم.»

رئیس‌جمهور آمریکا اذعان کرد: «البته بخش نفتی را نگه داشتیم. ما این قسمت را نگه داشتیم. گفتند که آن (نفت) از حضور نظامیان ما در سوریه خوشش می‌آید.»

ترامپ افزود: «ما هم نیروهایمان را حفظ کردیم تا نفت را حفظ کنیم. ما بایستی در عراق نیز همین کار را می‌کردیم. من این کار را می‌کردم و پول زیادی از این نفت به دست می‌آوردم.»

رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر نیز در نشستی خبری در کاخ سفید بار دیگر هدف از حضور در سوریه را نفت این کشور عنوان کرد و گفت: «من نفت را دوست دارم.»

بیست و دوم آبان هم ترامپ در دیدار با رجب طیب اردوغان، همتای ترکیه‌ای خود، در واشنگتن گفت: آمریکا نیروهای خود را فقط برای حفاظت از نفت در سوریه نگاه داشته است.

او بار‌ها ابراز تمایل کرده که نیرو‌های آمریکایی مستقر در سوریه باید به خانه بازگردند، با این حال، بخش اعظم نیرو‌های باقیمانده آمریکا در سوریه در مناطق نفت‌خیز این کشور و در جوار میادین نفتی حضور یافته‌اند. رئیس‌جمهور آمریکا نیز علی‌رغم تصمیم خود برای خروج نیروهایش از سوریه اعلام کرده واشنگتن علاقمند است حفاظت از نفت سوریه را برعهده بگیرد و باید مراقب نفت این کشور خاورمیانه‌ای بود.

در این میان، وزارت دفاع روسیه ارتش آمریکا را به کمک در عملیات قاچاق نفت سوریه به خارج از این کشور متهم کرده و با انتشار عکس‌های ماهواره‌ای از میادین نفتی که تحت کنترل آمریکاست این موضوع را اثبات نموده است.
منبع: تابناک برچسب ها: ترامپ ، اهداف شوم ، آمریکا ، اعتراف ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترامپ اهداف شوم آمریکا اعتراف ناطقان رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف گرفته شد
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند