Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، استاندار آذربایجان‌شرقی روز شنبه در پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم وقت‌شناس و آگاه استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در پیام محمدرضا پورمحمدی ابراز امیدواری شده است نتیجه این حضور، تسریع در حرکت پرشتاب توسعه و پیشرفت ایران عزیز و استان آذربایجان شرقی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام استاندار آذربایجان شرقی به این شرح است:

مردم عزیز و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی

حضور پرشور شما در جشن ملی دوم اسفند، بار دیگر تحسین و شادی دوستداران انقلاب اسلامی و یأس و ناامیدی بدخواهان و کینه‌ورزان را برانگیخت و عزم و اراده پولادین‌تان را برای حرکت در مسیر توسعه، پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی متجلی ساخت.

قطعاً پیروز اصلی این انتخابات، شما مردم آگاه و زمان‌شناس هستید که به رغم توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان، نشان دادید که درخت تناور جمهوری اسلامی ایران در ۴۱ سالگی خود همچنان در مسیر رشد، شکوفایی و بالندگی است.

لازم می‌دانم از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیرو‌های انتظامی و امنیتی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، معتمدان و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.

همچنین از همه تشکل‌ها، گروه‌ها و سلایق سیاسی، نخبگان و گروه‌های مرجع و مورد اعتماد مردم و اصحاب رسانه و مطبوعات استان بویژه صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی که دوشادوش یکدیگر به صحنه آمده و در ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی کردند، تشکر می‌کنم

اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه همگان است که دست در دست هم، سهم خود را از رسالت مهم توسعه و پیشرفت ایران عزیز بشناسند و آن را دنبال کنند.

امیدوارم منتخبان مردم با سرلوحه قرار دادن منافع ملی و مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند و ضمن همکاری و همدلی با سایر قوا، حرکت پرشتاب کشور به سمت توسعه و پیشرفت را سرعت مضاعف ببخشند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار اذربایجان شرقی انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت‌های معدنی آذربایجان‌غربی حمایت می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های معدنی استان باید مطالعه شود، افزود: از پتاتسیل‌های معدنی استان حمایت می‌شود. 

محمدصادق معتمدیان ۲۵ فروردین ماه در جلسه شورای معادن استان که در استانداری برگزار شد، خواستار برگزاری جلسات مدون شورای معادن در استان با هدف رفع موانع و مشکلات این بخش شد و افزود: معادن استان ظرفیتی منحصر به فرد هستند که باید به سمت زنجیره ارزش محصولات معدنی هدایت شود تا با توجیه اقتصادی زمینه جذب سرمایه‌گذار در این بخش فراهم شود. 

استاندار، برضرورت توجه به فرآوری محصولات معدنی در استان تاکید کرد و گفت: بانک اطلاعاتی و داده های مستند معدنی استان باید تکمیل شود. 

وی ادامه داد: با برنامه ریزی مدون، مطالعات ژئوفیزیکی هوایی پهنه جنوب استان در قالب ۲۲ هزار کیلومتر مربع که از ۲ سال پیش آغاز شده امسال به اتمام برسد و آغاز عملیات مطالعات شمال استان نیز در دستور کار قرار گیرد. 

معتمدیان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، قاعدتا باید میزان اشتغال و سهم ارزش افزوده بخش معدن استان در دولت سیزدهم افزایش یافته باشد، گفت: نظارت بر پروژه های معدتی ملی استان افزایش یابد. 

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم انتفاع مردم تکاب از سهم معادن طلای شهرستان تاکید کرد.

معتمدیان با اشاره به ضرورت توسعه صنعت شیشه در استان گفت: با هدف راه اندازی بزرگترین واحد تولید شیشه که از پیشرفت فیزیکی خوبی نیز برخوردار است این صنعت در استان توسعه می‌یابد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • شهرداری‌های جدید اسفهلان و لاهیجان افتتاح شدند
  • تاکید بر افزایش بهره‌وری آب در بخش کشاورزی مراغه
  • از ظرفیت‌های معدنی آذربایجان‌غربی حمایت می‌شود
  • رشد اقتصادی مهم‌ترین هدف مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی
  • روابط عمومی، عنصر اساسی برای توسعه و پیشرفت است