Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن وزارتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال و آغاز سفرهای نوروزی جهت سوخت‌رسانی مطلوب، نیاز به تلاش و کوشش بیشتر شرکت‌های حمل و نقل در زمینه آماده‌سازی ناوگان و حمل به موقع سوخت است.

وی ضمن قدردانی از رانندگان پرتلاش بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی گفت: وظیفه ما تامین و حمل به موقع و توزیع سوخت با کیفیت به مصرف‌کننده واقعی است و تلاش می‌کنیم خدمات به شکل مطلوب به مردم ارائه ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با تاکید بر تجهیز ناوگان حمل و نقل جهت آمادگی کامل و سرویس‌دهی به موقع افزود: نصب سپهتن، تامین لاستیک موردنیاز و جذب نفتکش‌های تک پیمان از مواردی است که باید به منظور تقویت ناوگان حمل و نقل و کنترل محموله‌ها انجام شود.

وی در خصوص اجرای طرح توزیع الکترونیکی گازمایع نیز بیان کرد: طرح توزیع سیلندر گازمایع با استفاده از زیرساخت بانکی در حال اجراست و در روزهای آینده توزیع سیلندرهای ۱۱ کیلویی گازمایع با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار درب منزل شهروندان انجام خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان ستاد سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان ستاد سوخت سیستان و بلوچستان زاهدان ستاد سوخت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار خراسان رضوی از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به‌منظور تلاش ارزشمند وی در خدمت‌رسانی به مهمانان امام رضا (ع) در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری از ۴۰ روز حضور و تلاش ارزشمند علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی و کارکنان این مجموعه در مسیر سوخت‌رسانی و کمک و یاری به مهمانان امام رئوف و سوخت‌رسانی مطلوب به مجاوران و زائران بارگاه قدس رضوی قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی