Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:19:53 GMT

تیم کمیکار دانشگاه تفرش قهرمان مسابقات دانشجویی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۱۷۳۵

تیم کمیکار دانشگاه تفرش قهرمان مسابقات دانشجویی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تفرش از کسب عنوان اول تیم کمیکار این دانشگاه در بخش لیگ آزاد سیزدهمین دوره مسابقات دانشجویی کمیکار کشور خبر داد.

علی پارسیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: تیم اوژن انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه تفرش در سیزدهمین دوره از مسابقات دانشجویی کمیکار که 29 و 30‌ام بهمن ماه سال جاری در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد، در لیگ آزاد در مرحله اول با حمل وزنه ۹۰ کیلو گرمی و در مرحله دوم با حمل وزنه ۱۴۰ کیلوگرمی ضمن شکستن رکورد کشوری این مسابقات و ثبت رکورد جدید به نام دانشگاه تفرش مقام اول را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم اوژن تیم انجمن علمی دانشجویی مهندسی شیمی با حمایت و نظارت معاونت فرهنگی و دانشجویی و سرپرست علمی  تیم دکتر عبدالکریمی استادیار گروه مهندسی شیمی، توانست در  لیگ عملکرد نیز مقام هشتم را کسب کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تفرش افزود: فاطمه جعفری، امینه السادات تدریسی، هادی فرزانگان، مهدی ابراهیمی لنجی و امید تفرشی اعضای تیم دانشجویی اوژن دانشگاه تفرش می‌باشند که به این دوره از مسابقات اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه اراک مهندسی شیمی فرهنگی دانشگاه تفرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است، نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • در مراکز رشد و واحدهای فناور حامی تیم های ربوکاپ هستیم/ در حوزه رقابتی باقی نمی مانیم و فضای علمی را تقویت می کنیم
  • مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت