Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@09:45:03 GMT

آغاز ثبت نام کارت بلیت مترو برای اهالی رسانه

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۱۸۵۸

صراط:

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره طرح ترافیک خبرنگاران اظهار داشت: سهمیه اهالی رسانه برای طرح ترافیک 2 هزار و 100 مورد است که این سهمیه در سال 99 نسبت به سال 98 هیچ افزایشی نداشته است.

وی بیان داشت: طرح‌های ترافیک سال 98 تا زمانی که طرح‌های جدید به اهالی رسانه تخصیص یابد، اعتبار دارد و خبرنگاران از امروز می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت طرح ترافیک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدیان‌فر ادامه داد: ثبت‌نام خبرنگاران از طریق سامانه تهران من انجام می‌گیرد و بارگذاری مدارک اعم از معرفی‌نامه و گواهی اشتغال به کار 10 اثر(که نام خبرنگار درج شده بود) و بیمه خبرنگاری باید در این سامانه درج شود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌های طرح‌های ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مدارک مورد نیاز باید در قسمت خدمات طرح ترافیک و در بخش خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگارانی که مایل به دریافت کارت‌بلیت رایگان یکساله اتوبوس و مترو هستند نیز ثبت‌نام آنها از امروز و از طریق سامانه تهران من انجام می‌شود و مدارک مورد نیاز مشابه مدارک درخواست طرح ترافیک است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کارت بلیت مترو اهالی رسانه خبرنگاران صراط شهرداری تهران طرح ترافیک ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، فروش بلیت برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در همه محور‌ها (مسیر‌های رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ و مسیر‌های برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱)، از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.
همچنین فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌شود.
هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • تدبیر اهالی رسانه برای برگزاری هر چه باشکوهتر روز قدس
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • پاکستان مرحله جدید اخراج پناهجویان افغان را شروع می‌کند
  • شهرداری تهران تا پایان فروردین برای ارسال مدارک نوسازی مسکن مهلت دارد