Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با یک شرکت بیمه‌ای در راستای جبران هزينه‌های درمان ناشی از بيماری و حوادث بيمه‌شدگان تفاهم‌نامه همكاری امضا كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، تفاهم‌نامه همكاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با شركت سهامی بيمه پارسيان برای پرداخت هزینه‌های درمان و بیمارستانی و اعمال جراحی، افزایش سقف تعهدات جراحی، جبران هزینه‌های زایمان طبیعی و سزارین، جبران هزینه‌های پاراکلینیکی، هزینه‌های رفع عیوب انکساری چشم و جبران هزینه‌های آمبولانس امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد بیمه تکمیلی نیز به امضای فرهاد خام‌چین‌مقدم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و علی حسن‌پور رئیس اداره امور شعب بیمه پارسیان مشهد رسید.

فرهاد خام‌چین‌مقدم در این مراسم گفت: «امضای این قرارداد در اولویت درباره تأمین رفاه همکاران دانشگاهی و  بحث بیمه تکمیلی است. از ابتدا به‌دنبال حل مشکلات همکاران در این زمینه بودیم و راه‌حل‌های مختلفی را امتحان کردیم که در نهایت ابلاغ بخشنامه اخیر سازمان مرکزی گره‌گشا بود و توانستیم پس از طی مراحل قانونی و برگزاری کمیسیون معاملات شرکت بیمه‌گر را انتخاب کنیم.»

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تأکید بر اینکه در رابطه با استفاده از بیمه تکمیلی نگاه استانی داشتیم، افزود: «توانستیم با همکاری سایر واحدهای استان خراسان‌رضوی و شمالی ظرف مدت دو ماه، حدود 5 هزار نفر را زیر پوشش بیمه پارسیان دهیم که در این باره از تلاش همکاران اداره امور رفاهی که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود این امکان را فراهم آوردند قدردانی می‌کنم.»

علی حسن‌پور رئیس اداره امور شعب بیمه پارسیان مشهد نیز به ارائه روند طی شده تا این مدت برای رسیدن به این تفاهم‌نامه و جزئیاتی از خدمات بیمه پارسیان پرداخت.

به گزارش آنا، این تفاهم‌نامه در سه نسخه برای مدت یک سال تهیه شده است.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بیمه تکمیلی تفاهم نامه همكاری بیمه پارسیان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند

همزمان با سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، مقامات دو کشور در حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» و «محمدشهباز شریف» نخست وزیر این کشور، هشت سند همکاری وتوافق نامه و یادداشت تفاهم به امضا رساندند.

اولین موافقت نامه که به امضای طرفین رسید همکاری‌های امنیتی بین دوکشور است.

موافقت نامه دوم موافقتنامه معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری بین جمهوری اسلامی ایران وجمهوری پاکستان است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس‌جمهور پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور شرکت کرد.

آیت‌الله رئیسی در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات می‌کند و علاوه بر آن با سفر به برخی شهر‌های دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌گو خواهد داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • ۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان