Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@22:29:05 GMT

نماینده یزد: حل FATF و کرونا در اولویت دستگاه‌ها باشد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۱۹۲۷

نماینده یزد: حل FATF و کرونا در اولویت دستگاه‌ها باشد

خبرگزاری ایسنا: سید ابوالفضل موسوی با اشاره به میزان مشارکت مردم و حضور در انتخابات دوم اسفند، بیان کرد: با توجه به جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته است و شرایط تحریم و وضعیت معیشتی مردم و از طرف دیگر شیوع ویروس کرونا آمار مشارکت در کل کشور قابل قبول است، اما با هماهنگی‌های داخلی این امکان وجود داشت تا بهتر از این عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: ان‌شاءالله نمایندگان مجلس آینده بعد از اعلام نتایج نهایی با هم نشست‌هایی داشته باشند و اولین هدف آنان باید تقویت شور و نشاط و اعتماد عمومی در جامعه باشد. مردم پای اهداف انقلاب ایستاده اند. ان‌شاءالله با تصمیم گیری‌های صحیح بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

موسوی در پایان تاکید کرد: اکنون انتخابات تمام شده و باید بلافاصله از این مرحله عبور کنیم. حل کردن مسئله FATF و مدیریت شیوع کرونا اکنون باید در اولویت همه دستگاه‌ها باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کرونا مشارکت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان بر تفاهم و وحدت رویه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌ها به عنوان دو اصل خدمتگزاری در دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی نباید منفعل عمل کند و باید در اجرای برنامه‌ها شرایطی فراهم شود تا مردم در زندگی شرافتمندانه مشارکت داشته باشند.
ابوطالب شفقت در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و تأثیر آن در توسعه لرستان افزود: اجرای کامل مصوبات سفر بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه است و نقش حوزه استانداری نظارت، هماهنگی و راهبری است.
استاندار لرستان در این جلسه همچنین بر برنامه ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های پشتیبانی و خدمت رسانی در روستا‌ها تأکید کرد و گفت: روستا‌ها به عنوان محل‌های مولدسازی استان و بنگاه‌های اقتصادی، زنجیره‌های ارزش ساز بوده و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.
در این جلسه دستگاه‌های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه ای، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت ساخت و زیربنا‌های حمل و نقل گزارشاتی از تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور و میزان تحقق آنها ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا