Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آقابابا، با اشاره به جنبه‌های متعدد فرهنگی رویداد ملی فهما گفت: این اتفاق بزرگ سبب شد تا بسیاری از کارکردهای مسجدی احیا شود.

«علی آقابابا» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به سه فرآیند برنامه ریزی برای مردم، برنامه ریزی با مشارکت مردم و برنامه ریزی توسط مردم گفت: اگر این تقسیم بندی را مورد توجه قرار دهیم، رویداد ملی فهما اکنون در مرحله سوم قرار گرفته چراکه مردم طرح های خود را ارایه می کنند و از این طریق با مسجد مرتبط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داور بخش خلاقیت و نوآوری رویداد ملی فهما افزود: مسجد همواره یکی از فضاهای و محورهای اصلی کشور ما بوده است، خانواده ها به مسجد اعتماد داشته و دارند اما با ظهور مشاغل جدید و فضای مجازی کارکرد مسجد به نسبت گذشته ضعیف شده است اما طرح هایی نظیر فهما می تواند کارکرد مسجد را مجددا باز گرداند و با کیفیت بخشی به فعالیت های مسجدی موجب جذب جوانان شود.

 

وی گفت: رویداد ملی فهما، اتفاق مبارکی است و می تواند سبب ساز ایجاد رشته ناگسستنی از جوانان مسجدی و ایده های خلاقانه آنها باشد، اما این مهم نیازمند برنامه ریزی مضاعف و فعالیت مستمر است.

 

گفتنی است، نخستین رویداد ملی «فهما» با محور تعیین و معرفی پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با مشارکت بیش از 24 هزار کانون مسجد برگزار شده و همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان امام علی(ع) در روز 18 اسفند ماه، برترین های خود را می شناسد.

 

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی فهما کانون های مساجد مسجد رویداد ملی فهما برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف متحرک مسجدی در مدینه عربستان (فیلم)

 

منبع: خبر فوری

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض عربستان/ جاه طلبی در یک شهر کویری (فیلم) اخراج رونالدو پس از کتک‌کاری با بازیکن الهلال (فیلم) دستگیری هواداری که بازیکن تیم عربستانی را با کمربند زد (فیلم)

دیگر خبرها

  • سقف متحرک مسجدی در مدینه عربستان (فیلم)
  • بوشهر پیشرو در تشکیل شهر مولد کشاورزی/ احیای قنات با کمک مردم
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است
  • مسجدی زیبا و فوق العاده در ازبکستان + فیلم
  • تحقق وعده صادق منجر به خوشحالی مردم ایران شد
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران
  • ابراز خوشحالی مردم فلسطین با سردادن شعار لبیک یا الله در مسجد الاقصی + فیلم
  • ۵۰ اثر تاریخی آذربایجان‌غربی مرمت شد
  • احیای طرح کاد، فارغ‌التحصیلان را به بازار کار می‌رساند