Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از روزنامه رأی الیوم، «مایکل او لری» رئیس اجرایی شرکت هواپیمایی «رایان ایر» ایرلند خواستار تفتیش بیشتر مسلمانان در فرودگاه  ها شد زیرا به ادعای وی« اینان منبع تهدید» هستند.

رئیس شرکت هواپیمایی ارزان قیمت رایان ایر در گفت و گو با روزنامه «تایمز» انگلیس گفت که در تفتیش خانواده ها باید  سختگیری کمتری نشان داد و در عین حال باید بر مردان مسلمانی که به تنهایی سفر می کند متمرکز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سخنانی که امروز شنبه منتشر شد مدعی شد:« منفجر کنندگان چه کسانی هستند؟ آنها مردهایی هستند که به تنهایی سفر می کنند؟»

وی در ادامه مدعی شد:« اگر با خانواده ای که کودک در آن هست سفر کنی احتمال منفجر کردن همه آنها صفر است».

اولری 58 ساله ادعا کرد:« نمی توانی برخی چیزها را بگویی چون نژادپرستانه هستند ولی همیشه دلیل مردان مسلمان هستند. سی سال پیش تهدید از جانب ایرلندی ها بود...اگر این منشأ تهدید بود باید به آن رسیدگی کنی».

«خالد محمود» نماینده حزب کارگر انگلیس در واکنش به سخنان رئیس شرکت رایان ایر گفت که وی« نژادپرستی را تشویق می کند».

محمود تأکید کرد: هفته گذشته در آلمان یک مرد سفید پوست هشت تن را کشت حالا آیا ما سفیدپوست ها را بیشتر تفتیش کنیم تا بفهیم فاشیست هستند یا نه؟ این یک کوته بینی شدید و تشویق واقعی به نژادپرستی است.

لازم به ذکر است که اولری به سخنان جنجالی مشهور است. یک بار وی خواستار مالیات بیشتر بر مسافرانی شد که وزن زیاد دارند. همچنین یک بار نیز خواستار آن شد که از مسافرانی که از دستشویی هواپیماهای رایان ایر استفاده می کنند پول گرفته شود اما این شرکت ایرلندی این طرح ها را اجرا نکرد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا نژادپرستی در اروپا نژادپرستی علیه مسلمانان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت

تین نیوز

 مدیر فرودگاه شهدای اراک از افزایش تعداد پرواز از فرودگاه اراک به مقصد عسلویه خبر داد و بیان کرد: پرواز مسیر عسلویه اراک عسلویه از یکم اردیبهشت در فرودگاه اراک با شرکت هواپیمایی پارس ایر برقرار شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای اراک، محمد طاهری از افزایش تعداد پرواز از فرودگاه اراک به مقصد عسلویه خبر داد و گفت: پرواز مسیر عسلویه اراک عسلویه از تاریخ یکم اردیبهشت در فرودگاه اراک با شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام شد.

طاهری با اشاره به اینکه پرواز مسیر عسلویه توسط شرکت هواپیمایی آساجت در روزهای یکشنبه هر هفته و به صورت برنامه ای در حال انجام است، گفت: پرواز مسیر عسلویه همواره مورد توجه بخش صنعت استان است و متقاضیان قابل توجهی دارد، در سال های قبل نیز توسط برخی شرکت های هواپیمایی به دلیل محدودیت های عملیاتی این شرکت ها، تنها با یک پرواز در فرودگاه اراک انجام می گرفت و از این پس شرکت هواپیمایی پارس ایر اقدام به برقراری پرواز در این مسیر نموده است که بصورت برنامه ای در آمار پروازهای هفتگی این فرودگاه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: انشاءالله با پیگیری های به عمل آمده پرواز در این مسیر با توجه به استقبال و درخواست های مردمی افزایش خواهد داشت.

مدیر فرودگاه اراک ضمن اعلام در دستور کار قرارداشتن افزایش پروازهای مستقیم از فرودگاه شهدای اراک اعلام نمودند، در مسیرهای دیگر پروازی با توجه به ظرفیت های موجود و درخواست های مکرر همشهریان پیگیر برقراری پرواز برای همشهریان گرامی هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد
  • شیخ زکزاکی: از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم