Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، کارگر معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین به علت استنشاق گاز حاصل از وسایل گرمایش در چادر نصب شده در معدن، جان خود را از دست داد.

از قرار معلوم در فصل سرما برداشت‌کنندگان در حوالی معدن چادر برپا کرده و در آنجا مستقر می‌شوند و با مساعد شدن هوا برای انتقال مواد معدنی برداشت شده، اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر آلبلاغ اسفراین به علت گازگرفتگی در این چادرها جان خود را از دست داد.

به گفته مسئولان معدن آلبلاغ اسفراین پروانه برداشت نداشته و برداشت‌ها از این معدن به صورت غیرمجاز صورت می‌گیرد. به ‌تازگی وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز مطالعات و اکتشافات اولیه بر روی این منطقه معدنی را برای ایمیدرو صادر کرده است اما هنوز اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است. در عین حال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی «غیرمجاز» بودن را دلیل عدم نظارت بازرسی کار در این معدن دانسته است.

این هفتمین کارگری است که از ابتدای سال تاکنون در این معدن جان خود را از دست می‌دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حوادث کار آلبلاغ اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  بدنبال اعلام حادثه در محور سد شهید کاظمی روستای آلبلاغ و حبس سرنشینان بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدندـ   این حادثه برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که متاسفانه راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.    جنازه راننده پراید توسط آمبولانس آتش نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم