Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه کانادا امتناع ایران از تحویل جعبه سیاه را مخالف پروتکل‌های بین المللی دانست.

قدس آنلاین: به گزارش "د استار"، کانادا عصبانیت خود را در مورد آنچه تأخیر «بی‌سابقه» در تحویل جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی توسط ایران نامید،  اعلام کرد.  

فرانسوا فیلیپ شامپین،  وزیر خارجه کانادا در این باره مدعی شد: ادامه امتناع ایران از تحویل جعبه‌های سیاه هواپیما، مخالف پروتکل‌های بین‌المللی است و برای تحقیقات در مورد سقوط این هواپیما مخرب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: راه کشف حقیقت، تحلیل  محتوای جعبه‌های سیاه است. بنابراین به وضوح ما از ایران می‌خواهیم که در این راستا حرکت کند.

وزیر امور خارجه گفت: قسم می‌خوریم خانواده‌های قربانیان پاسخ همه سوالات خود را در مورد این فاجعه وحشتناک پیدا کنند. همچنان به فشار برای پاسخگو ساختن ایران ادامه می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کانادا وزیر خارجه کانادا جعبه سیاه هواپیمای اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از ۳۲ کشور برای تحریم برنامه موشکی ایران

به گزارش جام جم آنلاین، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه‌ اجتماعی ایکس از نامه به ۳۲ کشور جهان و درخواست از آن‌ها برای اعمال تحریم‌ علیه برنامه موشکی ایران و تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران ایران خبر داد.

درخواست کاتس در پی عملیات «وعده صادق» ایران علیه اراضی اشغالی در پاسخ به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی انجام شد.

ایران، شامگاه شنبه، این عملیات را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه آن علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرده و این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

او در پیام خود در شبکه ایکست مدعی شد که در حال «رهبری حمله‌ای سیاسی» علیه ایران است.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که تحریم برنامه موشکی ایران و تلاش برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران به «محدودکردن و تضعیف ایران» کمک می‌کند و ایران باید «پیش از آن که کار از کار بگذرد، متوقف شود.»

دیگر خبرها

  • ایران هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل را با شدت بیشتری پاسخ خواهد داد
  • امیر عبداللهیان : ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد
  • امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل با شدت بیشتری پاسخ می‌دهیم
  • امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
  • امیرعبداللهیان: ایران به هرگونه خطای اسرائیل پاسخ می‌دهد
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد
  • پیام بلینکن به ترکیه پیش از حمله ایران به اسرائیل
  • درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از ۳۲ کشور برای تحریم برنامه موشکی ایران
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان