Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی شهرستان‌های خراسان رضوی اعلام شد.

به گزارش قدس آنلاین، نتایج غیررسمی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرستان‌ها به شرح زیر عنوان می‌شود.

نتایج آخرین بررسی ها نشان می‌دهد در حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه احسان ارکانی و هاجر چنارانی (اصولگرا) به عنوان نماینده مردم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان محمد صفایی (اصولگرا) بیشترین آرا را به خود اختصاص داد.

در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج، علی آذری (اصولگرا) به عنوان نماینده مردم انتخاب شد.

زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه شد

با پایان یافتن شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات نتایج شمارش آرا اعلام شد.

فرماندار تربت‌حیدریه به عنوان رئیس حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: از مجموع ۱۴۰ هزار و ۹۳۴ رای محسن زنگنه(اصولگرا) ۵۶ هزار و ۷۰۶ رای و سعید باستانی با۴۶هزار و ۲۶۶ رای بیشترین آرا را کسب کردند.

علی رستمی افزود: مردم این حوزه انتخابیه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و تعداد واجدین شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه ۲۳۰ هزار و ۸۸۰ نفر معادل ۶۳ درصد جمعیت حوزه انتخابیه حایز شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۸۰ نفر رای اولی بودند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب محسن زنگنه به عنوان نماینده منتخب حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات برگزیده شد.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: با توجه به طولانی شدن فرایند شمارش آرای انتخاباتی، امروز شنبه مدارس این شهرستان تعطیل هستند.

عنابستانی و محبی از سبزوار راهی بهارستان شدند

احمد برادران اظهار کرد: براساس شمارش آرا  اصغر عنابستانی (اصولگرا) با ۸۰ هزار و ۲۸ رای و بهروز محبی نجم‌آبادی با ۶۷ هزار و ۵۸۲ رای از حوزه به عنوان نمایندگان مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی تعیین شدند.

فرماندار سبزوار افزود: میزان آرای ماخوذه ۱۸۳ هزار و ۱۳۵ رای، آرای صحیح ۱۷۱ هزار و ۳۴۸ رای و آرای باطله ۱۱ هزار و ۷۸۷ رای بوده است.

 رحیمی جهان آبادی از تربت جام به مجلس شورای اسلامی راه یافت

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه تربت جام با اعلام پایان شمارش آرا گفت: از مجموع ۱۸۰هزار و ۲۶۶ آرای صحیح ماخوذه، جلیل رحیمی جهان آبادی (اصلاح طلب) با کسب ۹۸هزار و ۲۴۸ رای از حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

مرتضی حمیدی با اشاره به تعداد آرای دیگر نامزدها افزود: غلامرضا اسدالهی با تعداد ۴۱هزار و ۸۹۹ رای، غلامرضا قنبری ۲۳هزار و ۲۱۵رای، عثمان سالاری ۶هزار و ۷۷۲ رای، غلامرضا باقری رخنه ۴هزار و ۵۴۰رای، محمد حسین عبدالهی ۲هزار و ۳۳۷رای، امیر ذاکری ۱۳۳۱رای، محسن رضایی ۱۰۰۱ رای، منصور مقدسی ۵۴۵رای، شاپور ساکت ۳۱۹رای و تقی تقویان ۵۹ رای را کسب کردند.

وی ادامه داد: در مجموع مشارکت مردمی در مجموع  حوزه انتخابیه در چهار شهرستان ۶۵درصد و در خود شهرستان تربت جام ۶۸درصد بوده‌است.

رئیس حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد بااشاره به تعداد واجدین شرایط تصریح کرد: در حوزه انتخابیه تربت جام تعداد ۲۸۸هزار واجد شرایط رای دادن بودند که این رقم ۱۴۳هزارنفر درتربت جام، ۷۵هزار در تایباد، ۳۵هزار در باخرز و ۳۰هزار نفر در صالح آباد هستند.

حمیدی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات بیش از ۳هزار نفر عوامل اجرایی در روند عملیات برگزاری انتخابات مشارکت داشته‌اند.

نیک بین؛ نماینده منتخب شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد

فرماندار کاشمر اظهار کرد: در این دوره تعداد ۲۲۷ شعبه برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه اصلی کاشمر و دو شهرستان فرعی بردسکن و خلیل آباد در نظر گرفته شده بود که  از این تعداد ۱۰۰ شعبه در کاشمر و کوهسرخ، ۸۳ شعبه در بردسکن و ۴۴ شعبه در خلیل آباد با همکاری همه عوامل در نظر گرفته شده بود.

مسلم ساقی افزود: پس از تایید اولیه ۲۷ نفر از کاندیداها در این حوزه  و انصراف ۱۰ نفر تا پیش از انتخابات دوم اسفندماه، در مجموع ۱۷ نفر کاندیدا بودند.

وی گفت: از کل  ۱۳۲هزار ۴۸۷ رای ماخوذه، حجت الاسلام جواد نیک‌بین(اصولگرا) با ۲۹ هزار ۴۸۷ رای به عنوان منتخب مردم در این شهرستان‌ها شناخته شد.

فرماندار کاشمر اضافه کرد: رضا جلالی کندری با ۲۶ هزار و ۸۶۰ رای  محمد رضا خباز با ۲۶ هزار ۸۰۱ رای و جواد کوهسرخی با ۲۴ هزار  ۷۷۴ رای نفرات بعدی هستند.

احمدپور نماینده مردم حوزه خواف و رشتخوار شد

فرماندار خواف اظهار کرد: در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار (اکبر احمدپور) با کسب ۶۳هزار و۹۹۴ رای از مجموع ۱۰۱هزار و۶۹۳ رای صحیح بیشترین تعداد رای را کسب کرد.

سنجرانی افزود: امیر توکلی رودی با کسب ۳۰ هزار و ۷۲۳ رای و مهدی آشکار تیزابی با ۶ هزار ۸۵۲ رای به ترتیب آرا نفر دوم و سوم حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار هستند.

وی خاطر نشان کرد: امیر شیرگیر ریاض آبادی نیز در این حوزه انتخابیه ۱۲۴ رای را کسب کرده است.

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی؛ نماینده مردم سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه

عباسعلی صفائی فرماندار فریمان گفت: سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی(اصولگرا) نامزد شورای ائتلاف نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با ۵۶۴ هزار و ۵۴ رای از مجموع ۱۱۶ هزار و ۴۲ رای حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه شد و نماینده مردم شریف این حوزه انتخابیه باقی ماند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نتایج انتخابات فرماندار تربت حیدریه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تربت جام حوزه انتخابیه حوزه انتخابیه نماینده مردم تربت حیدریه شمارش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است

ایسنا/ایلام دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس شورای اسلامی است.

«خدابخش داودی‌نصر» با حضور در ایسنا در خصوص انتخابات و نتیجه آن اظهار کرد: به لطف خدا و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان با حضور خوب مردم برگزار شد در حالی که رسانه‌های دشمن شیطنت می‌کردند و برخی تریبون‌های داخلی نیز با آن‌ها همسو شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حدود ۵۰ درصدی مردم کشور در این انتخابات نوید تشکیل مجلسی قوی را برای قانون‌گذاری و نظارت، داشت، امنیت انتخابات عالی بود و از طرفی حضور کاندیداها از طیف‌های مختلف، رقابت خوبی را در کشور ایجاد کرد و تکلیف ۲۴۵ نفر از منتخبان مردم مشخص شد که نتیجه بسیار خوبی بود.

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام و دبیرجامعه اسلامی مهندسان استان ادامه داد: ارکان سیاسی در استان ایلام، این بار با رویکردی مناسب و متفاوت از دوره قبل، به انتخابات ورود کردند و شعبه وحدت نیروهای انقلاب استان و هم شعبه ائتلاف نیروهای انقلاب استان سه نفر را در استان به مردم معرفی کردند، نتیجه انتخابات در استان زیبا بود و هر سه منتخب از اردوگاه اصولگرایان هستند.

داودی‌نصر افزود: منتخبان مردم در استان بر سر بحث توسعه استان اشتراک تئوریک و فکری دارند.

وی عنوان کرد: ما در شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی بنا داریم برای تشکیل فراکسیون وحدت گام برداریم و تا کنون اعضای این فراکسیون از بین منتخبان مردم در کشور به عدد خوبی رسیده است، هدف از تشکیل این فراکسیون پیگیری برنامه‌های مطلوب کشور و استان‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد