Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@22:50:42 GMT

عراق| اتخاذ تدابیر لازم درباره کرونا

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۱۶۷

عراق| اتخاذ تدابیر لازم درباره کرونا

مقامات عراقی از دو روز گذشته اقدام به انجام اقداماتی برای پیشگیری از ورود ویروس «کرونا» به این کشور کرده‌اند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه السومریه هیئت گذرگاه‌های مرزی عراق ضمن ارائه مشاوره به عراقی‌‌ها در خصوص چگونگی مقابله با ویروس «کرونا»از اتخاذ اقدامات جدید برای مقابله با این ویروس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عمر وائلی» رئیس این هیئت طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نشست‌های کمیته ویژه مقابله با ویروس کرونا برای بحث درباره اتخاذ برخی اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود این ویروس به عراق ادامه دارد.

وائلی اضافه کرد که این کمیته به شهروندان عراقی توصیه می‌کند که تا حد امکان از سفر به ایران خودداری کنند و تاکید کرد که البته سفرهای تجاری مشروط به انجام معاینه پزشکی رانندگان و اتخاذ تدابیر پیش‌گیرانه ضروری٬ میان دو کشور همچنان ادامه دارد.

حکیم خبر داد: نشست مشترک ایران و عراق برای مقابله با «کرونا»

وی تصریح کرد که اقدامات در زمینه مقابله با کرونا در سایه تحولات موجود در این زمینه و در هماهنگی کامل با سازمان بهداشت جهانی انجام می‌شود.

همچنین در بیانیه مذکور آمده که کمیته ویژه مقابله با ویروس کرونا در نشست خود٬ با سفیر ایران در عراق توافق کردند تا برای بررسی آخرین تحولات بهداشتی و اتخاذ تدابیر مربوطه در زمینه مقابله با کرونا٬ از وزیر بهداشت ایران دعوت کنند تا این کمیته بتواند تصمیمات بعدی خود را بر اساس آخرین اطلاعات بهداشتی اتخاذ کند.

پیش از این نیز وزیر خارجه عراق از نشست قریب‌الوقوع کشورش با جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ویروس «کرونا» خبر داده بود.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق مقابله با ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد

 سعید تجلیلی فرماندار سراوان  با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار بیان کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران نیز در شهرستان برگزار و پیش‌بینی و تمهیدات لازم صورت گرفت و وظایف مربوطه به ادارات ابلاغ شده است.

وی افزود: ماشین‌آلات سنگین از طریق بخش خصوصی برای امدادرسانی تأمین شده و از مسیل‌ها و مسیر آب بازدید به‌عمل‌آمده است.

فرماندار سراوان ادامه داد: در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مباحثی پیرامون سد شمس‌آباد، سد گشت و بم پشت مطرح شد؛ نگرانی دراین‌خصوص وجود داشت؛ اما رئیس اداره امور آب شهرستان این اطمینان را داد که مشکلی در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

تجلیلی تصریح کرد: در حال حاضر آب از دریچه‌های سد در حال تخلیه و مقداری نیز در حال سرریز است و مشکل و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد و اوضاع مدیریت خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • اعلام آماده‌باش در سیستان و بلوچستان/ همه مدیران ‌پای کارند