Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@14:47:46 GMT

کسب مدال باارزش نقره توسط کیخا

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۲۴۵

کسب مدال باارزش نقره توسط کیخا

ملی‌پوش ارزشمند ژیمناستیک ایران مدال نقره رقابت‌های جام جهانی را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعیدرضا کیخا ملی‌پوش ارزشمند ژیمناستیک ایران که به فینال خرک حلقه این رقابت‌ها صعود کرده بود توانست به مدال باارزش نقره این رقابت‌ها دست پیدا کند.

کیخا که در دور مقمدماتی خرک حلقه نمره  خوب 14.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

400 را کسب کرده بود در فینال این وسیله موفق شد با نمره 15.033 در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار بگیرد. ژیمناست آمریکایی هم با نمره 15.400 قهرمان شد.

رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود و امتیازاتی که کیخا در این رقابت‌ها کسب کرد تاثیر زیادی در المپیکی شدن این ژیمناست دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ژیمناستیک سعیدرضا کیخا سهمیه المپیک 2020 توکیو رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد

 تسلا قیمت‌های ایالات‌متحده را ۲۰۰۰ دلار کاهش می‌دهد، زیرا فروش، کاهش و موجودی‌ها افزایش یافته است.

ارزان‌ترین مدل شاسی‌بلند مدل Y اکنون قیمت ۴۲ هزار و ۹۹۰ دلار آمریکا دارد. تغییرات مشابهی برای مدل S و X انجام شد و به نظر می‌رسد مدل ۳ بدون تغییر است.

ماسک در یادداشتی به بیش از ۱۴۰ هزار کارمند شرکت اعلام کرد که در حال کاهش تعداد کارکنان؛ «بیش از ۱۰ درصد در سراسر جهان» است. دو نفر از مدیران ارشد نیز کنار رفتند.

تسلا درآمد سه ماهه اول خود را گزارش داد. ارزش سهام امسال بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

طبق گزارش بلومبرگ، این خودروساز اولین افت فروش خود را نسبت به سال قبل از روز‌های ابتدایی همه گیری کووید در سه ماهه اول تجربه کرد و ۳۸۶ هزار و ۸۱۰ دستگاه خودرو تحویل داد که بسیار کمتر از برآورد‌های تحلیلگران ۴۴۹ هزار و ۸۰ دستگاه بود.

منبع: ایسنا

tags # خودرو تسلا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد