Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: روز گذشته یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور باشکوه مردم اصفهان برگزار شد که ضمن تبریک به تمام منتخبان، امیدواریم با همت و درایت آن‌ها شاهد تحولات مثبت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه از روز‌های پایانی هفته گذشته که خبر ابتلاء به ویروس کرونا منتشر شد، در شهرداری اصفهان مقرر شد اقدامات پیشگیرانه و ضروری اولیه برای افزایش آمادگی شهر جهت صیانت از شهروندان انجام شود، تصریح کرد: البته متولی اصلی انجام اقدامات، وزارت بهداشت است و شهرداری در همکاری و تصمیمات وزارتخانه به شکل لازم یاری‌گر خواهد بود.

شهردار اصفهان افزود: شهرداری به نوعی اقداماتی را که در تصمیمات وزارتخانه بهداشت اتخاذ می‌شود، اجرایی می‌کند.

او با اشاره به اقدامات پیشگیرانه انجام شده توسط شهرداری اصفهان، خاطرنشان کرد: در طول دو روز گذشته اقدامات هفتگانه‌ای اعلام و سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری موظف شدند براساس ابلاغ صورت گرفته، اقدامات ضروری اولیه را به سرعت انجام دهند.

نوروزی ادامه داد: از جمله این اقدامات ضدعفونی‌کردن اتوبوس‌ها و فضا‌های مترو تا حد امکان، اقدامات آموزشی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی برای استفاده‌کنندگان از سرویس‌های حمل و نقل عمومی و مراجعه‌کنندگان به واحد‌های مختلف شهرداری، افزایش نظافت فضا‌های ویژه از جمله سرویس‌های بهداشتی و نصب دستگاه‌های ضدعفونی کننده در ورودی فضا‌های اداری شهرداری و استفاده از ظرفیت فرهنگ‌سرا‌ها برای ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان است.

او تاکید کرد: این اقدامات از دو روز پیش با صدور و ابلاغ دستورات هفتگانه، آغاز و بخشی از آن‌ها انجام شده و بخشی در دست اجرا است که امیدواریم همه مردم با رعایت موارد بهداشتی همکاری و مشارکت کنند تا پیشگیری خوبی داشته باشیم و دلسوزانه به سلامت یکدیگر کمک کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه باید تلاش و نگاه شهرداری به سمت انجام اقدامات پیشگیرانه باشد، گفت: از تمام شهروندان انتظار می‌رود به مواردی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، با دقت توجه کنند.

او با اعلام خبری خوش برای مردم شهر اصفهان، اظهار کرد: خوشبختانه در شرایط کنونی و علی‌رغم مشکلات ناشی از تحریم‌ها و مسائل مالی، شهرداری اصفهان یکصد اتوبوس یورور چهار اسکانیا را خریداری کرد که از دو روز پیش تاکنون ۴۰ دستگاه اتوبوس وارد شده است.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: با ورود اتوبوس‌های جدید و بازسازی سایر اتوبوس‌ها، شاهد کاهش آلودگی‌ها، بهبود وضعیت حمل و نقل درون شهری و رفاه هرچه بیشتر، آرامش و آسایش شهروندان باشیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اصفهان ویروس کرونا خرید اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اجرای عملیات کف‌فرش و پیاده‌روسازی ضلع جنوبی خیابان آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی به‌طول ۸۰۰ متر با ۸۰ درصد پیشرفت در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیاده‌روها باید استاندارد اساسی را دنبال کند و متناسب با هدف ساخت آن‌ها این امکان به شهروندان داده شود تا به معنای عام در کنار اصل حفاظت و ایمنی شخصی بتوانند به‌عنوان عابر از فضای لازم برای عبور و مرور استفاده کنند.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و پاسخ به مطالبات شهروندان منطقه ۹ شهرداری اصفهان عملیات پیاده‌روسازی در سطح این منطقه با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران و سلامت شهروندان در قالب پروژه‌های محله‌محور در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی به‌طول ۸۰۰ متر در ضلع جنوبی این خیابان حدفاصل مادی غفاری تا خیابان قدس در حال انجام است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: این پروژه شامل عملیات خاک‌برداری، تسطیح و ریگلاژ، بسترسازی متراکم، بتن‌ریزی و اجرای کف‌فرش پیاده‌روها با مبلغ اولیه پیمان برابر ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه گفت: پروژه کف‌سازی و پیاده‌رو سازی این خیابان با هدف استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، افزایش رفاه شهروندان و برقراری نظم گذرگاه‌ها طی مدت زمان چهار ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 746904

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ