Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:16:47 GMT

برداشت ماهی قزل آلا در سیستان و بلوچستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۳۳۲

برداشت ماهی قزل آلا در سیستان و بلوچستان آغاز شد

عیسی میرانی شاهرودی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان فروردین حدود ۱۰۰ تن ماهی قزل آلا برداشت و روانه بازار مصرف شود.

وی گفت: در سالجاری بچه ماهیان سردآبی توسط خود متقاضیان و پرورش دهندگان از بخش خصوصی خریداری شد که نشان دهنده سودآور بودن و توانمند شدن پرورش دهندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان ادامه داد: این مهم در کنار رهاسازی به موقع بچه ماهی در نیمه دوم مهر که در مقایسه با سنوات گذشته حدود یک ماه سریعتر انجام شد از مزیت‌های پرورش این‌گونه با رشد سریع در سالجاری است.

وی افزود: علاوه‌بر رهاسازی بچه ماهی در زمان مناسب، عواملی از قبیل آموزش‌های فنی موثر در ارتقای مهارت آبزی پروران، ترویج موفق اجرای مکانیزاسیون بویژه بکارگیری هواده‌ها و نقش آنها در افزایش تولیدات، نظارت مستمر و بکارگیری توصیه‌های کارشناسی توسط بهره‌برداران سبب شد در سالجاری ماهیان قزل آلا سریعتر به وزن بازاری رسیده و آبزی پروران زمان کافی جهت فروش تدریجی ماهی در بازار را داشته باشند.

شاهرودی بیان کرد: فصل پرورش ماهیان سردآبی در سیستان و بلوچستان از نیمه دوم مهر آغاز و بدلیل محدودیت دمایی تا پایان فروردین ادامه دارد.

برچسب‌ها پرورش ماهی سیستان و بلوچستان سازمان شیلات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرورش ماهی سیستان و بلوچستان سازمان شیلات ایران پرورش ماهی سیستان و بلوچستان سازمان شیلات ایران سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است

  محمد کرمی   در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه‌ حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام در کل دنیا به عهده آنها قرار داده، اکنون ما برای پیاده کردن این میدان آمده ایم که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکنون این موضوع را به خوبی رهبری کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است‌؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه‌ مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز ملت ایران وصل به خداوند است و هرکسی که به خداوند وصل باشد از هیچ قدرتی واهمه ندارد به طوریکه رهبری انقلاب وقتی تصمیم می‌گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه‌ جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، تنبیه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب و اراده ملت ایران با هم می‌شوند، حیله دشمنان را در هم می‌شکند بنابراین این نتیجه اتکای به خداوند متعال است.

کرمی ادامه داد: ما باید امروز افتخار کنیم که در نظامی قرار گرفته ایم که به جز رضای الهی به چیزی فکر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسوولیت در نظام اسلامی با هدف رسیدن به رضای الهی است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم در همه حوزه‌های، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوی بی‌بدیل برای دنیا باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد