Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:53:43 GMT

9195 واحد مسکن در استان ایلام احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۳۳۳

9195 واحد مسکن در استان ایلام احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، گفت: در جهت طرح اقدام ملی در سطح شهرهای استان ایلام، 9195 واحد مسکن احداث می‌شود.

«علی اصغر کاظمی» مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته 9195 واحد مسکن در طرح اقدام ملی در سطح شهرهای استان ایلام احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شناسایی زمین‌های محل احداث طرح اقدام ملی زمین و مسکن و انعقاد تفاهمنامه‌هایی با نیروهای مسلح، بنیاد شهید، بنیاد مسکن و... و در دست اقدام بودن مناقصه احداث و هم زمان تشکیل پرونده متقاضیان این طرح، در آینده نزدیک شاهد احداث این منازل خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه‌های وزارت راه و شهرسازی با وزارت کشور در موضوع تخفیف و تسهیل در صدور پروانه ساخت، سازمان نظام مهندسی ساختمان برای ارائه خدمات مهندسی و شرکت تهاتر ایرانیان برای تامین مصالح انعقاد شده است.

کاظمی ابراز امیدواری کرد: این تفاهم‌نامه‌‌ها در مجموع موجب کاهش ۲۵ درصدی قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان طرح اقدام ملی شود.

وی تاکید کرد: متقاضیان واجد شرایط، مطابق زمانبندی تعیین شده می‌توانند مدارک مورد نیاز اعلام شده را به این اداره کل تحویل کنند.

کاظمی گفت: طبق توافقات به عمل آمده بین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه مراحل تشکیل پرونده و... در شهر ایلام نیز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن استان ایلام شهید نیروهای مسلح طرح اقدام ملی راه و شهرسازی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش