Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@18:51:14 GMT

نمایندگان مجلس یازدهم در اردبیل مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۳۸۰

نمایندگان مجلس یازدهم در اردبیل مشخص شدند

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، بهروز ندایی، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین از مجموع ۲۱۵هزار و ۹۶۱ رأی ماخوذه " علی نیکزاد" با ۱۱۷ هزار ۶۱۲ رأی، " سید کاظم موسوی" با ۵۹ هزار و ۵۱۶ رأی و "صدیف بدری" با ۵۳ هزار و ۷۰۸ رأی به‌عنوان نمایندگان این حوزه به مجلس راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان از مجموع ۱۱۰ هزار و ۳۹۹ رأی ماخوذه "عباس جهانگیرزاده" با ۲۴ هزار و ۷۷۲ رأی به‌عنوان نماینده این حوزه انتخاب شد.  

ندایی بیان کرد: در حوزه انتخابیه گرمی مغان از مجموع ۴۲ هزار و ۳۹۱رای "ولی اسماعیلی" با ۲۴ هزار و ۱۶۹ رأی، در حوزه انتخابیه مشگین‌شهر از مجموع ۷۲هزار و ۶۵۲رای "محمود عباس‌زاده مشگینی" با ۳۲ هزار و ۲۵۴رای و در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر از مجموع ۴۸ هزار و ۹۵۰ رأی "سید غنی نظری" با ۲۲ هزار و ۶۹۸ رأی حائز اکثریت آرا شدند.  

وی افزود: در مجموع ۹۷۴ هزار نفر در استان واجد شرایط رأی دادن بودند که بیش از ۵۰ درصد آنها در انتخابات شرکت کردند.  

۸۵ نامزد در ۵ حوزه انتخاباتی شامل ۱۱ زن و ۷۴ مرد در صحنه رقابت حضور داشتند.  

یک‌هزار و ۲۹۵ شعبه اخذ رأی در استان دایر شده بود که از این تعداد، ۸۶۴ شعبه ثابت و ۴۳۱ شعبه سیار بود.  

۲۲ هزار نفر اعم از اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت، بارزسی، نیروهای انتظامی و امنیتی در برگزاری انتخابات مشارکت می‌کردند.  

اردبیل دارای ۵ حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با ۳ نماینده، پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز با یک نماینده، خلخال و کوثر با یک نماینده، مشگین‌شهر با یک نماینده و گرمی مغان با یک نماینده و در مجموع ۷ نماینده است.  

کد خبر 485876 برچسب‌ها استان اردبیل مجلس - انتخابات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل مجلس انتخابات حوزه انتخابیه یک نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند

 احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در حاشیه آیین معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با پشت سرگذاشتن مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب ۲۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله انتخابات در هشت حوزه انتخابات الکترونیکی است و حوزه‌هایی که بیش از یک نماینده انتخاب می‌شود مراحل انتخابات بصورت تمام الکترونیکی است.

وی ادامه داد:تمام مقدمات آماده شده است و در روز ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌شود در این دوره از انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وحیدی با اشاره به مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهور به لرستان گفت: مصوبات دور نخست سفر به لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: موضوعات کلانی مانند سد معشوره کار یک روزه نیست و سدی بزرگ با حجم ۹۰۰ میلیون متر مکعب نیازمند مقدماتی است که انجام شده و منابع تامین خواهد شد.

او با اشاره به اجرای طرح راه آهن نیز ادامه داد:این طرح در سال‌های پیشین ۳۸ درصد پیشرفت داشت و در سال گذشته نیز ۱۳ درصد رشد داشته است که مشکلی ساده حقوقی در این طرح وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد و تمام مشکلات حقوقی مورد نظر مردم در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور ادامه داد: لرستان مورد توجه رییس جمهور و دولت قرار دارد و با حمایت جدی مبالغ و اعتبارات قابل توجهی برای استان مقرر خواهد شد و سرمایه گذاری بخش خصوصی و بستر سازی بسیار خوبی تا ۲۰ همت در لرستان در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد