Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز خبر حوزه، وی در یک فایل ویدویی در این خصوص افزود: برای مقابله با این بیماری، همه باید به مسئولان پرشکی مراجعه کنند و توصیه آنها از جمله حضور نیافتن در اجتماع ها، برای ما حجت است.

گفتنی است طی چند روز گذشته بسیاری از کارشناسان توصیه کرده اند با توجه به این که برخی شواهد و قرائن نشانگر وضعیت انتشار احتمالی ویروس کرونا در قم است، حضور در کلیه اجتماعات لغو شود و مردم تنها برای کارهای ضروری به محل های عمومی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مرجع تقلید، اظهار داشت: به طور قطع در هر پدیده ای که رخ دهد، مصلحتی از جانب خداوند وجود دارد که ما از آن اطلاع نداریم. حالا که  این بیماری آماده است اینکه مصلحت چه بوده است، خدا می داند ولی ما باید همیشه متوجه خدا بوده و بدانیم که خداوند منان نسبت به بندگانش همواره رئوف و رحیم است.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: خداوند محافظانی را برای بشر می فرستد که  بشر را از بسیاری از بلایا حفظ می کنند و در این بلا نیز، این حافظان در این شهر و شهرهای دیگر وجود دارد که امیدواریم با  با دعا و توسل، خداوند این بلا را رفع کند، کما اینکه در سابق نیز رفع کرده است.

در پی فوت دو بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در قم، قرارگاه پدافند زیستی قم با حضور استاندار و معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد و برنامه‌های مختلف برای کنترل و مراقبت‌های لازم صورت گرفته است.

در همین ارتباط مدارس، دانشگاه ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم روز پنجشنبه تعطیل اعلام شد همچنین در تازه ترین خبر، تمام مدارس و مراکز علمی و حوزوی قم نیز در امروز شنبه تعطیل شدند./

برچسب‌ها ویروس کرونا قم آیت الله جعفر سبحانی تبریزی قرآن کریم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قم قرآن کریم بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا قم قرآن کریم بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدت دوری کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

کاپیتان پرسپولیس بزودی به میادین بازخواهد گشت.

به گزارش فارس، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که در بازی با نفت آبادان مصدوم شده بود بزودی به پرسپولیس اضافه خواهد شد.

 با ام آر آی انجام شده مشخص شد که کشیدگی این بازیکن از نوع خفیف بوده و نیاز به ۴،۵ روز استراحت دارد و به همین خاطر او به احتمال زیاد در بازی با آلومینیوم در جام حذفی بازی نخواهد کرد.

 این در حالی است که عالیشاه برای بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان آماده حضور در ترکیب تیمش خواهد بود و مشکلی برای بازی نخواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض عجیب و غریب عالیشاه به داور (عکس) بعد از بیرانوند سارقان به امید عالیشاه زدند!

دیگر خبرها

  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • هشدار عضو شورای شهر : سرانه سلامت پایتخت مطلوب نیست | باید برای مهاجرت پزشکان و پرستاران فکری شود
  • اتفاق عجیب برای ژیمناست تاریخ‌ساز، دلیل دوری از سهمیه المپیک
  • آیا هدایت و ضلالت مردم با عدالت خداوند سازگار است؟
  • روش پاسخ به حمله دشمن در کلام امیرالمؤمنین (ع)
  • إن شاء الله فراموش نشود!
  • هر حق‌الناسی، حق‌الله هم است
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل