Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، ضیف‌الله الشامی، سخنگوی دولت نجات ملی یمن، گفت عملیات توازن بازدارندگی سوم، پاسخی به تداوم تجاوزگری‌های ائتلاف متجاوز سعودی بود.

او تاکید کرد عملیات توازن بازدارندگی سوم در نتیجه ادامه حملات ائتلاف متجاوز سعودی علیه زنان و کودکان در استان‌های مختلف انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت نجات ملی یمن ضمن هشدار دادن به کشور‌های متجاوز، افزود ملت یمن در برابر جنایت‌های کشور‌های متجاوز علیه غیرنظامیان، ساکت نمی‌نشیند.

او تاکید کرد: اگر نظام سعودی به صلح روی نیاورد و از تجاوزگری‌های خود دست برندارد، مواضع راهبردی و حیاتی سعودی به دور از حملات نخواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت نجات ملی یمن ائتلاف متجاوز سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای تصویری اعلام کرد: برای اعلام حمایت از فلسطین و قدردانی از ۱۰ سال مقاومت ملت یمن در مقابل تجاوز آمریکا و انگلیس، نیروهای ما طی سه روز گذشته شش عملیات را با تعداد زیادی از موشکها و پهپادها علیه مواضع دشمن انجام دادند که به شرح زیر است:

کد خبر 6062983

دیگر خبرها

  • کنعانی: جامعه جهانی رژیم متجاوز صهیونیستی را پاسخگو کند
  • ببینید | تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمریکا : به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم
  • آمریکا: به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم
  • بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران تضعیف شده است
  • پاسخی به درخواست یک روزنامه در مورد کاظم صدیقی! - یک جامعه شناس: توصیه به «برخورد مؤمنانه» زمانی اعتباری داشت؛ اکنون آن‌که توصیه می‌کند، بیشتر به چوپان دروغگو می‌ماند!
  • ادامه محکومیتِ حملاتِ بی رحمانه صهیونیسم علیه غزه
  • تداوم جنایات رژیم صهیونیستی با شهادت ۱۱ فلسطینی
  • پاسخی به درخواست یک روزنامه در مورد کاظم صدیقی/ توصیه به «برخورد مؤمنانه» زمانی اعتباری داشت/ اکنون آن‌که توصیه می‌کند، بیشتر به چوپان دروغگو می‌ماند!
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس