Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران، درباره ضدعفونی کردن اتوبوس‌های پایتخت جهت مقابله و پیشگیری از کرونا گفت: حدود 6 هزار اتوبوس در پایتخت وجود دارد که بخشی از این اتوبوس‌ها مربوط به بخش خصوصی است که در زمینه ضدعفونی کردن، تفاوتی بین این دو بخش نیست.

وی افزود: روز گذشته جلسه‌ای با حضور همه مدیرعامل‌های شرکت‌های واحد خصوصی تهران برگزار شد و در این جلسه ضدعفونی کردن همه این اتوبوس‌ها را تأکید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران ادامه داد:‌ در این جلسه قرار شد که بخش خصوصی اتوبوس‌های خود را ضدعفونی کند و ما هزینه‌های آنها را پرداخت کنیم و هیچ محدودیتی در این زمینه به لحاظ بودجه‌ای وجود ندارد.

ترفع گفت: بخش خصوصی اگر ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها را انجام ندهد، تخلف کرده و ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل فعلی همه اتوبوس‌های پایتخت در شبانه‌روز باید یک‌بار با محلول‌های مورد نظر ضدعفونی شوند.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها محمود ترفع مقابله و پیشگیری از کرونا حدود 6 هزار اتوبوس در پایتخت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمود ترفع مقابله و پیشگیری از کرونا بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند؛ اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید بگونه‌ای نرخ گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

tags # تاکسی اینترنتی ، مترو ، اتوبوس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • بررسی طرح رصد در مناطق مختلف پایتخت در شورا
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند
  • زیان ۱۶ هزار میلیارد تومانی شرکت پشتیبانی امور دام
  • تحقق شعار سال با رفع موانع تولید