Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی روشنفکر پیروزی نهایی انتخابات شهرستان های بویراحمد و دنا پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد.

با سلام
حضور پر شور و حماسی شما در انتخابات دوم اسفند ماه ۹۸، لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون با پشت سر گذاشتن ایّام انتخابات، فصل دوستی ها را آغاز می نماییم و همه باهم در راستای بویراحمد واحد و دنای سرافراز، در جهت تحقق بخشیدن به فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، با اتحاد و همدلی، برای توسعه دیارمان، در کنار هم خواهیم بود.
لازم می دانم از همه دست اندرکاران انتخابات، هیئت های اجرایی و در راس آنها استاندار فهیم و معاون سیاسی و امنیتی ایشان، اعضای هیئت های نظارت بر انتخابات، مقامات قضایی، فرمانداران و بخشداران، نیروی انتظامی، سبز پوشان سپاه پاسداران، سربازان گمنام امام زمان، تقدیر و تشکر نمایم.
این پیروزی بزرگ را به مردم شریف، به ویژه جوانان پر شور و شعور تبریک عرض می نمایم.
مهدی روشنفکر/ اسفند ماه ۱۳۹۸

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریک پیام تبریک مجلس شورای اسلامی انتخابات مهدی روشنفکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در بخشی از پیام حسن عباسی فرماندار ویژه شهرستان مهاباد آمده است: در دوم اردیبهشت سال 1358 با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تأسیس شد و در بیش از چهار دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تأثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه های مختلف هستیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی بویژه در مناطق محروم، افتخارات بی نظیری داشته و تبیین دستاوردهای این نهاد انقلابی امری لازم و ضروری است. هر زمان، خطری کشور عزیزمان را تهدید کرده، سپاه ورود نموده و علاوه برعرصه های دفاعی و نظامی، در جنگ‌ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش آفرین بوده است.

اینجانب، دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و پاسداران این نهاد انقلابی در شهرستان مهاباد تبریک می گویم و امیدوارم که توفیقات سپاه، با شتاب بیشتری تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه