Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیادت شیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  این طرح‌ها درزمینهٔ اصلاح و بازسازی شبکه آب‌رسانی، تعمیر و نگهداری، آب‌رسانی سیار، مطالعه مجتمع آب آشامیدنی روستاها از سد کوثر و مطالعه طرح فاضلاب امامزاده جعفر بوده است.
وی بیان کرد: در طول دولت یازدهم به ۵۰ روستای این شهرستان با جمعیت ۲۷ هزار نفر آب‌رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیری تلخاب شیرین، سراب ننیز، مظفرآباد لیشتر، ماهور باشت، چهار بیشه سفلی، آب توت، انجیر سیاه، امامزاده جعفر، ناصرآباد، باباکلان، هسته کوه، سربیشه، دیل، گناوه و اسلام آباد باغ انار را از مهمترین این روستاها اعلام کرد.
شیری ابراز کرد: برای اجرای طرح آب‌رسانی به این روستاها بیش از ۶۲ کیلومتر خط انتقال، ۱۰۵ کیلومتر شبکه داخلی و بیش از ۲۲ مخزن ۲۰۰ و یکهزار مترمکعبی احداث شد.
وی گفت: در دولت تدبیر و امید  هفت میلیاردو ۳۹۳ میلیون ریال برای ۱۵ روستای دچار تنش آبی  آبرسانی انجام گرفت.
شیری ادامه داد: اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی هفت روستای خیرآباد واقع در دهستان لیشتر با اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال در دولت تدبیر و امید انجام گرفت.
وی گفت: ۶۰ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال برای تعمیر و نگهداری تأسیسات آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان هزینه شد.
شیری اظهار داشت: بیش از ۶۲ روستا زیر پوشش آب فاضلاب روستایی این شهرستان هستند.

وی گفت: آب آشامیدنی این روستاها از ۴۳ مخزن با حجم ۱۵ هزار متر مکعب تامین می شود.

شیری اظهار کرد: ۲۹ ایستگاه شبکه آبرسانی و ۲۲حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، آب روستایی این شهرستان را تامین می کنند.
وی بیان کرد: ۹۵ درصد از جمعیت روستایی گچساران زیر پوشش اداره آب و فاضلاب است.
اداره آب روستایی گچساران در حال حاضر افزون بر هشت هزار و ۱۰۰ مشترک دارد.

برچسب‌ها روستائیان گچساران کارآمدی دولت اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان گچساران کارآمدی دولت اعتبار روستائیان گچساران کارآمدی دولت اعتبار آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا صالحی در جلسه شورای معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: متقاضیان زمین در روستاهای شهرها که واحد صلاحیت دریافت نهضت ملی مسکن هستند، می‌توانند از روستاهای حاشیه شهرها زمین دریافت کرده و مسکن ویلایی بسازند.

وی با تاکید بر اینکه بانک زمین روستاها باید افزایش یابد گفت: در شرایط فعلی که دولت زمینه الحاق زمین را فراهم کرده، باید زمین مورد نیاز ساخت مسکن برای افراد بی سرپناه و فاقد مسکن تأمین شده و برای آنها مسکن مقاوم ساخته شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی در این زمینه دارد، بنابراین استان‌هایی عملکرد مناسبی در واگذاری زمین مسکن محرومین ندارند، مشکلات را احصا کنند تا از وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را دریافت کنیم.

صالحی با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان‌ها در خال حل و قوانین دست و پا گیر در حال اصلاح است، افزود: شعبه‌های بنیاد مسکن در شهرستان‌ها با حل مشکل سازمانی تقویت خواهد شد تا کار مسکن دار کردن مردم را با جدیت پیش ببریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: اگر اعتبار لازم فراهم شود، سالانه طرح هادی ۲۰۰ روستا در آذربایجان شرقی بازنگری خواهد شد.

سروری افزود: سهمیه مقاوم سازی مساکن روستایی استان امسال ۲۰ هزار واحد است که ۱۲ هزار سهمیه جدید و هشت هزار از محل متمم سهمیه سال قبل است که برای هرکدام ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ۵ درصد کارمزد پرداخت خواهد شد.

کد خبر 6088361

دیگر خبرها

  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین