Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر دلاوری‌های شهدای مدافع حرم نبود، بدون شک داعش اکنون در همه جا حضور داشت بی‌شک امنیت ایران، عراق و کشورهای منطقه مرهون دلاوری‌های مدافعان حرم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، با حضور در منزل شهید مدافع حرم اسماعیل رضایی، در دیدار با خانواده این شهید والامقام اظهار کرد: خداوند شما را با اولیاء الله محشور کند، باید به شما تبریک بگویم چراکه فرزندتان را در راه اسلام و مکتب اهل بیت(ع) فدا کردید؛ بدون شک شهدای شما امتداد شهدای کربلا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان راهی که حضرت اباعبدلله الحسین(ع) فرزندان، برادران و یاران عزیزش را در همان راه داد.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه انشاءالله بتوانیم راه مقاومت در برابر استکبار و صهیونیست را ادامه بدهیم، گفت: شهدا در رضوان الهی در کنار اولیاء و ائمه اطهار(ع) قرار دارند.

وی گفت: به لحاظ عاطفی از شهادت عزیزان مان متاثر می‌شویم همانطور که اباعبدلله الحسین(ع) عزادار شهادت فرزندان و یاران خود شد اما این صبر زمانی اجر دارد که با وجود این حس عاطفی، راضی به رضای خداوند باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مروی افزود: انشاءالله مشمول شفاعت این شهیدان والامقام باشیم و بتوانیم ادامه دهنده راه‌شان باشیم؛ هر میزان این شهدای عزیز و خانواده‌های ایشان را تکریم کنیم، تنها به وظیفه‌مان عمل کرده‌ایم چرا که استقلال، امنیت و عزت ما مدیون خود شهدا و خانواده معظم آنها است.

تولیت آستان قدس رضوی تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا را یک وظیفه برشمرد و خاطرنشان کرد: انشاء الله بتوانیم در روز قیامت در مقابل شهدای عزیزان روسفید باشیم و بتوانیم مورد شفاعت ایشان قرار گیریم.

وی با اشاره به اینکه شهدا با شهادت به کمال واقعی رسیدند و ما از غافله عقب ماندیم، ادامه داد: جبهه کفاری که اکنون با آن مواجه هستیم، همان جبهه کفار دوران امیرالمؤمنین علی(ع) هستند که با وجود داشتن سابقه زیاد در عبادت، در مقابل امیرالمؤمنین(ع) ایستادند و اکنون همین افراد در لباس داعش قرار گرفته‌اند و جنگیدن با آنان مانند جنگ در رکاب حضرت علی(ع) است.

حجت‌لاسلام و المسلمین مروی بیان کرد: اگر دلاوری‌های شهدای مدافع حرم نبود، بدون شک داعش اکنون در همه جا حضور داشت و با حمایت آمریکای جنایتکار، جنایات‌های بسیاری اتفاق می‌افتاد و مسلمانان بسیاری به شهادت می‌رسیدند؛ این دلاوری‌هاست که باعث امنیت ایران، عراق و سایر کشورها در منطقه شده است.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه فداکاری و رشادت مدافعان حرم در جبهه مقاومت بسیار ارزشمند است، تاکید کرد: ما به شما غبطه می‌خوریم که در مسیر جهاد الی الله قرار دارید.

گفتنی است؛ شهید اسماعیل رضایی 4 سال در جبهه‌های مقابل داعش حضور داشت و 15 بهمن سال جاری در منطقه خان طومان به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی عراق مدافعان حرم آستان قدس رضوی آستان قدس تولیت آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران، اقتدار کشور را در گرو قدرت و عزت نیروهای مسلح دانستند و از سالها مجاهدت دلاورمردان نیروهای نظامی و انتظامی قدردانی کردند.

ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد در آیین تجلیل از مدافعان امنیت و حافظان اقتدار و صلابت کشور گفت: نقش بی بدیل و تعیین کننده سپاه درکنار دیگر نیروهای مسلح در افزایش توان دفاعی و امنیتی، نه تنها موجب امنیت پایدارکشور شده بلکه جمهوری اسلامی را به یک قدرت بازدارنده جهانی تبدیل کرده است.

حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم روحیه جهادی، آمادگی علمی و عملی، کمک به محرومان و حوزه تولید در کشور و مقابله با دشمنی ها را از ویژگیهای بارز سپاه پاسداران دانست.

امیر سرتیپ دوم عیسی بیات، فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد،و سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد هم در این مراسم اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را مایه امیدواری دوستان و یأس و ترس دشمنان نظام اسلامی عنوان کردند.

بنایی رئیس دادگستری، ماموستا تمرنژاد مسئول مرکز اسلامی، حجت الاسلام آقامحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و وطمانی سخنگوی شورای اسلامی شهر و نماینده سازمانهای مردم نهاد مهاباد هم در سخنانی، عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و امنیت کنونی کشور را مرهون مجاهدتهای سرداران و دلاورمردان نیروهای مسلح دانستند.

روحانیان و علما،خانواده معظم شهدا، سران عشایر منگور، اساتید حوزه و دانشگاه، معتمدان، بازاریان و فعالان اقتصادی، فرهنگی و مدنی هم نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران را عامل عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی عنوان کردند.

در این مراسم از مدافعان امنیت و حافظان صلابت و اقتدار کشور با اهدای لوح تجلیل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • الزامات ایران پس از مواجهه مقتدرانه با اسرائیل
  • درس های مواجهه ایران و رژیم اسرائیل
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است