Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش جهانپور با اعلام این خبر افزود: تا این لحظه ۷۸۵ فرد مشکوک به ویروس کرونا از بین هزاران فرد مراجعه کننده از مطب ها و کلینیک ها به مراکز وزارت بهداشت تحت آزمایش قرار گرفته اند و ظرف روز گذشته تعداد ۱۰ فرد مبتلای جدید به ویروس کرونا تشخیص قطعی شد که با توجه به آمار ۱۸ نفر روز گذشته مجموع این مبتلایان به ۲۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۷۲۳۲

کد خبر 1355670

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم درخصوص آمار و عملکرد ۱۲ ماهه تعزیرات حکومتی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در سال گذشته به ۱۱ هزار و ۷۴۴ فقره پرونده رسیدگی کرده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: تعداد ۱۱ هزار و ۷۱۹ پرونده مختومه شده که در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بوده است. وی گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد پنج هزار و ۳۳۸ فقره پرونده به اداره اجرای احکام ارسال شده که از این تعداد پنج هزار و ۱۴۹ فقره پرونده اجرا و مختومه شده است. مهاجریان مقدم تصریح کرد: در این مدت بیش از سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره وارد اجرای احکام شده، که از این میزان بیش از هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال از جریمه وصول و به حساب خزانه واریز گردیده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی ادامه داد: بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال از کل وصولی‌ها مربوط به خسارت در حق شکات پرونده بوده که در این اداره کل پس از اجرای حکم به شاکیان برگردانده شده است. مهاجریان مقدم گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته تعداد ۴۱۹ تیم گشت مشترک اعزام شده که ۲ هزار و ۵۴۹ مورد بازرسی انجام شده است که منجر به تشکیل ۶۷۵ فقره پرونده شده است.

دیگر خبرها

  • تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • ۳۸۲ هزار نفر از جاذبه های گردشگری لرستان بازدید کردند
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید