Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس حوزه انتخابیه قائم‌شهر از مشخص شدن دو منتخب مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در خانه ملت خبر داد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

یحیی یوسف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قائم‌شهر اظهار داشت: در حوزه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ، آقای کیوان مرادیان با 61 هزار و 850 رأی و کمال علی‌پور با 57 هزار و 476 رأی به عنوان منتخب مردم در مجلس راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمال علی پور که نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه بوده برای دومین بار به مجلس راه یافت دارای سوابقی و مسئولیت‌هایی در شهرداری تهران نیز بوده است.

کیوان مرادیان نیز از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و تهران ‌بوده است.

منتخبان مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم مشخص شدندعلیزاده نماینده مراغه و عجب شیر در مجلس یازدهم شدمنتخب مردم شرق مازندران در مجلس یازدهم مشخص شد

‌انتهای پیام/ 681/ س

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس یازدهم قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از جاده کندوان با بیان این که هرساله مازندران با حجم گسترده مسافران و گردشگران مواجه است، افزود: سه محور مواصلاتی مهم شامل سوادکوه، هراز و چالوس وجود دارد که در هر سه محور اقدامات خوبی انجام شده است.

وی باعنوان این که از معاون اول رئیس جمهور ور اه شهرسازی برای بازدید درخواست کردیم تا از نزدیک پروژه‌ها را ببینید و در تصمیم گیری های مالی، بهتر عمل شود، گفت: تصمیم نهایی بر این شد که از محل مولدسازی تا پایان امسال بخش اعظمی از محدودیت‌ها در محور جاده چالوس رفع شود.

وی با بیان این که ۷۰ روستا درگیر یکطرفه شدن محور چالوس می‌شوند، افزود: قرار است ۱۵ کیلومتر از محور تا پایان سال تعریض شود و با این کار مشکلات اهالی حل می‌شود.

استاندار مازندران گفت: تا پایان دولت تلاش می‌کنیم جاده هراز و سوادکوه نیز گره گشایی شود و در محور هراز تونل شش کیلومتری بزودی راه اندازی می‌شود.

کد خبر 6062900

دیگر خبرها

  • تصاویر| زندگی روستایی در لفور سوادکوه
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • سهم تجاری بابل در کریدور شمال-جنوب مشخص شود
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند