Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@17:00:14 GMT

تولید ۶۱۲ هزار دستگاه خودروی سواری در ۱۰ ماهه ۹۸

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۵۹۷

تولید ۶۱۲ هزار دستگاه خودروی سواری در ۱۰ ماهه ۹۸

بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید ۶۱۲ هزار دستگاه خودروی سواری از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه و افت ۱۸.۸ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

به گزارش عصر ایران به نقل از ایرنا برپایه آمارها، تولید وانت در مدت یادشده افزایشی بود و خودروسازان با تولید ۵۳ هزار دستگاه وانت، رشد ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصدی را در مقایسه با ۱۰ ماهه پارسال ثبت کردند.

تا پایان دی‌ماه شرکت‌های خودروساز هزار و ۶۵۷ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و ون و سه‌هزار و ۶۰۳ دستگاه کامیون، کامیونت و کشنده تولید کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب افت ۴۹.۲ درصدی و کاهش ۶۰.۵ درصدی داشته است.

در ۱۰ ماهه امسال ۳۴۱ دستگاه کمباین و ۱۵ هزار و ۵۵۹ دستگاه تراکتور در کشور تولید شد. این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال به ترتیب افت ۴۶.۷ درصدی و رشد ۱۴.۱ درصدی داشته است.

لینک کوتاه: asriran.com/002zzJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت صمت تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۶۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مرتضی شیروانی گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تا هفتم فروردین ۶۷ هزار و ۹۷۹ مسافر از پایانه‌های مسافربری استان جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۶۷ هزار و ۴۴۷ نفر، یک درصد افزایش داشته است.

وی تعداد سفر انجام شده در طرح نوروزی امسال را هفت هزار و ۸۴۱ سفر عنوان کرد و افزود: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش یافته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از ابتدای طرح نوروزی تا هفتم فروردین ۲۳ هزار و ۷۵ مسافر با ناوگان اتوبوس، ۳۰ هزار و ۵۹۹ مسافر با مینی بوس و ۱۴ هزار و ۳۰۵ مسافر با ناوگان سواری کرایه جا به جا شده اند.

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم در واژگونی دو دستگاه خودروی سواری در محور تکاب -شاهین دژ
  • کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی/تصادفات فوتی در استان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • جابجایی ۶۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • افزایش ۴.۶ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال
  • افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی
  • ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی سواری از گمرکات
  • کاهش ۵ درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل