Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، شبکه اینترنتی آنلاین نقش مهمی در تعاملات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارد و از طرفی دیگر رسانه‌های اصلی در حال پخش شایعات هستند.

با توجه به تعداد گسترده کاربران اینترنت ، رسانه‌های جایگزین مبتنی بر اینترنت می‌توانند نقش مهمی در مبارزه با شایعات و اخبار جعلی منتشر شده توسط خانه‌های رسانه ای تحت حمایت شرکت‌ها و افکار وابسته و جهت‌دار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از این رو تصمیم گرفته شد که یک نشریه‌ای به زبان انگلیسی با عنوان "The Leaders = (رهبران)" چاپ و انتشار یابد که بتواند در این دوره از اطّلاعات نادرست و «رسانه های پرداخت شده»، مسیر صحیح را به نخبگان، قشر موثّر جامعه و نسل جوان نشان دهد.

ماهاتما گاندی ، سابهاش چاندرا بوز ، امام خمینی ، نلسون ماندلا، باگات سینگ و هوگو چاوز رهبران واقعی این جهان هستند که در طول زندگی خود در برابر امپریالیسم برای حقوق افراد عادی جنگیده‌اند.

دست اندرکاران این نشریه بنا دارند یک کمپین بسیار فعّال در رسانه علیه وهابیّت ، تروریسم و ​​کلیّه سازمان‌هایی که تهدیدی برای وحدت و تنوّع هند و کشورهای جهان هستند، آغاز کنند و مخاطبان را به سمت معنویّت ، ارزش ها، و عشق و اخلاق دعوت کنند.

مجله "دی لیدرس" یک پروژه‌ی رسانه‌ای مستقلّی است که به هیچ سازمان یا حزب  سیاسی دولت و یا کشور وابسته نیست.

آخرین شماره نشریه مورد نظر ویژه‌نامه‌ی شهید حاج قاسم سلیمانی بود. برخی از عناوین سرفصل‌های این مجله به شرح زیر می باشند:

*پیام مقام معظم رهبری در خصوص شهادت شهید

*پیام نماینده‌ی ولی فقیه در هند

 *حاج قاسم سلیمانی و ابو‌مهدی المهندس

*قاسم سلیمانی – فرمانده صلح و نوع دوستی

*عوامل منطقه ای و خارجی

*حضور 25 میلیون نفر در تشییع جنازه

*ایران یک‌پارچه برای قهرمان خود شهید قاسم سلیمانی

*شهادت، حاج قاسم را زنده‌تر کرد

*ابو‌مهدی المهندس که بود؟

*جنگ خلیج

*عراق پس از تجاوز آمریکا

*واقعیت‌های ناگفته از جنگ اسرائیل و حزب الله لبنان طی مصاحبه با شهید سلیمانی
حمله سپاه به مقرّ ارتش آمریکا در عراق که منجر به از بین رفتن پرستیژ آمریکا شد.

*سلیمانی: منجی بشریت

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سردار دلها قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم

آیین تشییع باشکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور پر شور مردم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تشییع با شکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان صبح امروز با حضور پر شور مردم شهیدپرور، سعید ایرانمنش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در شهر اختیارآباد برگزار شد.

شهید محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان حضور داشت که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود.

این نوجوان 13 ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمانتعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به 97 شهید رسید

لازم به ذکر است، شهید محمدمهدی ایرانمنش به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حضور داشت که پدر این نوجوان نیز در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیده است.

به گزارش تسنیم، در انفجار تروریستی روز 13 دی‌ماه 1402 در نزدیکی گلزار شهدای کرمان تعداد زیادی از زائران چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در مسیر گلزار شهدای کرمان به خاک و خون کشیده شدند؛ در این حادثه که 2 بمب انتحاری در میان مردم و زائران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منفجر شد تاکنون 97 شهید برجا گذاشته است که در میان شهدا تعداد زیادی کودک، نوجوان و دانش‌آموز وجود دارد.

.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است