Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالیکه بازیکنان تیم استقلال تهران برای دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان آماده می‌شوند، درگیری یک لیدر با صالح مصطفوی، آنالیزور آبی پوشان خبرساز شده است.

ماجرا از این قرار است که این لیدر قدیمی که اغلب در کنار تیم استقلال دیده شده است با محمد نوری فر، مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال در حوالی رختکن محل تمرین آبی‌ها در مجموعه ورزشی انقلاب درگیری لفظی داشته و پس از اینکه رختکن را ترک می‌کند نزدیک به زمین چمن شروع به استعمال دخانیات می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح مصطفوی به عنوان آنالیزور که نزدیک به زمین تمرین حضور داشته به این لیدر هشدار می‌دهد که حوالی زمین تمرین محل استعمال دخانیات نیست و اگر قصد چنین کاری دارد باید از محل تمرین کمی دور شود. صحبت‌های مصطفوی به مذاق این لیدر خوش نیامده و بین طرفین درگیری لفظی پیش می‌آید که خیلی کوتاه به پایان می‌رسد.

صالح مصطفوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره اینکه گفته می‌شود با این فرد درگیری فیزیکی داشته اظهار داشت: "حقیقت این است که باشگاه باید در این باره صحبت کند. فیزیکی که باشد که همه می‌فهمند و شایعاتی که مطرح شده است صحیح نیست. این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد؛ یکی دوبار این اتفاق افتاده است و من این موضوع را به باشگاه سپرده‌ام و باشگاه باید بداند که چطور با آن برخورد کند. من این موضوع را به باشگاه می‌سپارم در آستانه بازی با ذوب آهن قصد ندارم بیشتر از این در این باره صحبت کنم".

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران صالح مصطفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال

به گزارش همشهری آنلاین،با انتشار ویدیویی از حضور مهدی پاشازاده کاپیتان اسبق تیم استقلال در تمرین این تیم از چهره جدید کوین یامگا در جمع آبی‌پوشان هم رونمایی شد.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته و بر اثر برخورد با استوک یکی از بازیکنان استقلال از ناحیه چشم دچار جراحت و آسیب دیدگی شدید شد پس از پشت سر گذاشتن چندین عمل جراحی و دستیابی به بهبودی محدود حالا بعد از انجام تمرینات اختصاصی و انفرادی به محل تمرینات رفته و با بستن محافظ چشم بر روی صورتش لباس پوشیده و کنار دیگر بازیکنان استقلال به شکل نرم و آرام مشغول تمرین است.

اعضای کادر فنی استقلال در این باره اعلام کرده‌اند که کوین یامگا ظرف ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن کامل مشکل چشمش به تمرینات برگردد و احتمالاً از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم به میادین برگردد.

کد خبر 846667 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • وقتی خوان ریکلمه در نقش لیدر هواداران بوکاجونیورز ظاهر می شود / فیلم
  • دعوا بر سر نان بربری باعث کنده شدن گوش یک انسان شد
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفندهای طلایی برای پایان دادن به اختلافات و درگیری های زناشویی
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفند‌هایی برای پایان دادن به اختلافات زناشویی