Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جعفری گفت: با تلاش ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی بندرعباس در کمترین زمان ممکن عاملان تیر اندازی به مأمور راهور در بندرعباس شناسایی ودستگیر شدند.

سردار « غلامرضا جعفری »، فرمانده انتظامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه بادی و ساچمه ای به مأموران پلیس راهور بندر عباس در حین انجام وظیفه که منجر به جراحت سطحی وی شده بود ، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی بندرعباس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مأموران با تشکیل یک تیم عملیاتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در کمترین زمان ممکن یکی از عاملان تیراندازی که از سابقه اخلاقی خوبی بر خوردار نبود ، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی و همکاری ماموران کلانتری 18بندرعباس در بازرسی از منزل متهم آلات و ادوات جرم کشف وبا اعترافات متهم دستگیرشده ، عامل اصلی تیراندازی نیز دستگیر و در بازجویی فنی بعمل آمده به جرم خود اعتراف کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و ومتهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستگیری عاملان تیراندازی فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: با دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستا‌های شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که هر دو همسایه باغ هم هستند، در محل خانه‌باغ درگیر شده و یکی از آنها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده که منجر به مصدومیت یک نفر شده است.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده است، ادامه داد: ضارب که مردی ۶۰ ساله بوده، دستگیر شده و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

سرهنگ بهاری گفت: مصدوم نیز تحت درمان پزشکی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام