Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:59:14 GMT

ناراحتی ستاره سیتی؛ به ما احترام نمی گذارند!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۹۲۷

ناراحتی ستاره سیتی؛ به ما احترام نمی گذارند!

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی سیتی مدعی شد به اندازه کافی این تیم مورد احترام قرار نمی گیرد.


به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی طی یک دهه اخیر چهار بار موفق به فتح لیگ برتر شده، اما هنوز هیچ بازیکنی از این تیم موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن فصل انگلیس نشده است. رحیم استرلینگ نسبت به این موضوع ابراز گله کرده و مدعی شد در برخی فصول حق بازیکنان سیتی بوده که به عنوان بهترین فصل فصل برگزیده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رحیم استرلینگ گفت: "همین سال گذشته که ما چهار جام از حمله لیگ برتر را فتح کردیم، اما بهترین بازیکن فصل متعلق به سیتی نبود خود گویای واقعیت است. این جایزه به یک بازیکن لیورپول (ویرژیل فن دایک) رسید شد که فصلی فوق العاده داشت، اما من فصل های گذشته را مرور می کنم که یحیی توره به عنوان یک هافبک 20 گل به ثمر رساند و فاتح این جایزه نشد.

 

همچنین آگوئرو بیش از هفت سال در این باشگاه حضور داشته و در این مدت گلهای فوق العاده ای به ثمر رسانده است، اما هنوز هیچ یک از بازیکنان سیتی برنده این عنوان نشده اند. غیرممکن است چهار بار قهرمان لیگ برتر شوید و هیچ یک از بازیکنان شما به عنوان مرد سال انتخاب نشوند.

 

پس امسال لیورپول فاتح لیگ می شود و قطعا یک بازیکن لیورپول عنوان بازیکن سال را کسب خواهد کرد. ما چهار بار قهرمان لیگ شدیم و با همین احترام با ما رفتار نشد. سال اول که ما با پپ گواردیولا فاتح لیگ برتر شدیم، عملکرد کوین دی بروین باور نکردنی بود و آنها جایزه را به بازیکن دیگری (انگولو کانته) دادند. همه ساله ما یک عنوان بزرگ کسب می کنیم و جایزه به بازیکن دیگری داده می شود. این مسائل به ما بستگی ندارد، اما ما به راهمان ادامه می دهیم."

منچستر سیتی ویرجیل فن دایک رحیم استرلینگ لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی ویرجیل فن دایک رحیم استرلینگ لیورپول رحیم استرلینگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تاریخش هرگز نتوانسته در زمین منچسترسیتی به پیروزی برسد. حاصل کار دو تساوی و سه شکست برای این تیم بوده و سیتیزن ها از سال 2018 نیز دیگر در یک رقابت اروپایی در اتحاد شکست نخورده اند.

در واقع از 19 نوامبر 2018 و بازی برابر لیون، سیتی در اتحاد شکست ناپذیر بوده است. لیون آن بازی را برابر سیتی 1-2 برد و جالب اینکه فرلاند مندی را در ترکیب خودش داشت. بازیکنی که حالا برای رئال بازی می کند. 

مندی تنها بازیکن تیم کارلو آنچلوتی است که می داند چگونه دیوار تسخیر نشدنی ورزشگاه اتحاد را در رقابت های برتر اروپا بشکند؛ ورزشگاهی که سیتی در آن 28 برد و دو تساوی در 30 بازی اخیر داشته است.

دیگر خبرها

  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • تصمیم عجیب: ستاره لیورپول فروخته می‌شود
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس
  • شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد