Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاک فطرت رئیس هیات ژیمناستیک استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،گفت: در فینال بخش خرک حلقه جام جهانی ژیمناستیک استرالیا، سعید رضا کیخا موفق شد با ثبت امتیاز ۱۵.۰۳۳ در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار بگیرد و مدال با ارزش نقره را برای ایران به ارمغان آورد و یک گام دیگر به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیکتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این بخش ورزشکار آمریکایی با امتیاز ۱۵.۴۰۰ قهرمان شد.

سعید رضا کیخا ملی‌پوش شایسته ژیمناستیک ایران در بخش مقدماتی خرک حلقه با امتیاز ۱۴٫۴۰۰ در جایگاه دوم قرار گرفت و به فینال صعود کرد.

رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک که یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود و سعید رضا کیخا بسیار امیدوار است بتواند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورد.

رقابت های جام جهانی ژیمناستیک استرالیا یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک  ۲۰۲۰ توکیو محسوب می شود و امتیازاتی که سعید رضا کیخا در این رقابت ها کسب کرد تاثیر زیادی در المپیکی شدن این ورزشکار دارد. 

اعضای تیم ملی ژیمناستیک ایران در جام جهانی استرالیا را سعید رضا کیخا، عبدالله جامعی و مهدی احمدی کهنی تشکیل می‌دهند و هدایت این تیم بر عهده رضا خیرخواه است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان المپیک ژیمناستیک جام جهانی جام جهانی ژیمناستیک سعید رضا کیخا سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند. 

این اتفاق در حالی برای اولین بار در ژیمناستیک ایران بعد از انقلاب رخ می‌دهد که در روزهای اخیر گمانه زنی ها از این خبر می داد که الفتی به خاطر عملکرد نه چندان مناسب در مسابقه اخیر خود نتوانسته سهمیه المپیک 2024 پاریس را به دست آورد. 

با این حال مهدی الفتی با کسب 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

این ملی پوش ژیمناستیک ایران در بازی های آسیایی هانگژو نیز با کسب مدال نقره تاریخ سازی کرده بود و حالا یکی از نفرات المپیکی ایران محسوب می شود.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی الفتی با گرفتن سهمیه المپیک ژیمناستیک
  • مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد
  • ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی الفتی با کسب سهمیه ژیمناستیک المپیک پاریس
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • مدنی: الفتی حرکت ابداعی اجرا نکرد/ فدراسیون جهانی ژیمناستیک کسب سهمیه را اعلام می‌کند
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • صعود ۲ قایقران ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا