Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عدالت حاجی‌پور، رییس حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان گفت: در این انتخابات  ۱۷۳ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد ۱۱۰ هزار و ۳۹۹ نفر رای دادند.

او افزود: با پایان شمارش آرا  عباس جهانگیرزاده با کسب  ۲۴ هزارو ۷۷۲   به عنوان نماینده شهرستانهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز  انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پارس‌آباد گفت: امید علی رعنایی با  ۱۶۶۵۵ رای،  حیدر حق زاده با  ۱۶۱۵۳ رای ، میکاییل حاجی زاده با ۱۳۶۲۸ رای،  شکور پورحسین با  ۹۴۰۶ رای ،  ابراهیم فهیمی با  ۶۶۵۷ رای ،  محمد نوتاش با  ۵۹۵۸ رای ، موسی ترابی با  ۴۰۰۱ رای ، رحیم آفتابی با  ۳۲۳۱ رای، یوسف فیروزمند با  ۲۰۸۹ رای ، ایوب کریمی ۱۲۲۶ رای ،پرویز مهرداد با ۱۱۳۲ رای ، شکرالله اکبری با ۹۴۵ رای ، شاهرخ عبدالله زاده با   ۷۸۰ رای ، احمد هدایت با  ۷۲۹ رای ، یاسر ملکی با ۶۲۳ رای و پارسا جوهری با ۴۲۱ رای  در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شمارش آرا پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است

تین نیوز

به گفته عضو هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و آذربایجان در شرایطی که جنگ روسیه و اوکراین محموله های تجاری بیشتری را به گمرکات ایران در مرزهای آستارا و بیله سوار کشانده کشور آذربایجان شمار ماشین هایی که می توانند روزانه از این مرزها عبور کنند را به ۱۵۰ دستگاه کاهش داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، بهروز پورسلیمان، عضو هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و آذربایجان در تشریح آخرین وضعیت تجارت دو کشور گفت: صادرات ایران به آذربایجان روند رو به رشدی را طی می کند و در مسیر طبیعی خود برقرار است. 

وی درباره طولانی بودن صف کامیون ها در گمرکات آستارا و بیله سوار توضیح داد: این چالش ریشه در دو علت دارد؛ یک دلیل برآمده از آنست که جنگ روسیه و اوکراین به ناامنی مسیرهای تجاری در این کشورها انجامیده و سبب شده محموله های تجاری که پیش از جنگ از مسیر این کشورها حمل می شد، به سمت جنوب ایران سوق پیدا کند تا از بندرعباس به ایران وارد شود و پس از آن از طریق گمرکات ایران به مقاصد مختلف از جمله آذربایجان برود. 

پورسلیمان افزود: این اتفاق در سال های گذشته به افزایش شمار ماشین هایی انجامیده که از مرزهای ایران تردد می کنند؛ در چنین شرایطی کشور آذربایجان شمار ماشین هایی که عبور آنها از مرز بیله سوار ممکن است را به میانگین ۱۵۰ دستگاه در روز کاهش داده و این ایراد را به ایران می گیرد که در گمرک بیله سوار دستگاه ایکس ری وجود ندارد؛ این در حالیست که در گمرک آستارا دستگاه ایکس ری مستقر است اما مشکل کندی تردد ماشین ها در این گمرک هم وجود دارد. 

نائب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: گفتنی است که این کندی در چند سال گذشته در تردد ماشین های ایرانی از گمرکات به وجود آمده و در سال های پیشین با چنین پدیده ای روبه رو نبوده ایم و شمار ماشین هایی که روزانه تنها از مرز بیله سوار عبور می کردند به ۲۵۰ دستگاه هم می رسید. 

وی خاطرنشان کرد: این انبوهی ماشین هایی که منتظر عبور از مرز هستند گاه به بروز تخلفات و ناهنجاری هایی می انجامد که تجارت را از این مرزها سخت و هزینه بر می کند و هر چند راهکارهایی برای کاهش صف ها مانند سامانه ای کردن ترددها به دست مسئولان ایرانی اجرا شده اما باز هم در هر دو مرز بیله سوار و آستارا تخلفات حذف نشده و سرعت عبور ماشین های چندان افزایش نداشته است. 

امید به گشایش سفارت آذربایجان در ایران داریم 

پورسلیمان در ادامه گفت وگو نسبت به بهبود رابطه سیاسی ایران و جمهوری آذربایجان در سال جاری اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم سفارت این کشور در ایران در سال جاری بازگشایی شود، مراودات هیات های تجاری ایران با آذربایجان افزایش یابد و روابط تجاری ایران و آذربایجان به روزهای اوج برگردد. 

وی یادآور شد: از بهمن سال ۱۴۰۱ به دلیل حمله فردی مسلح به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و کشته شدن رئیس گروه حفاظت سفارتخانه و زخمی شدن افرادی دیگر این کشور، سطح روابط خود را از سفارتخانه به کنسولگری کاهش داد.

عضو هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و آذربایجان همچنین اظهار کرد: مرز مسافری دو کشور نیز از زمان وقوع جنگ قره باغ تاکنون بسته است؛ پیش از بسته شدن مرزها روزانه به طور میانگین ۲۵۰۰ نفر بین دو کشور رفت و آمد می کردند و این امر به ارتقای معیشت ساکنان شهرهای مرزی می انجامید؛ در نهایت امیدواریم با مذاکرات صورت گرفته این گره ها باز شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار (فیلم)