Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@18:49:06 GMT

مزایده 300 ملک مازاد بانک شهر در اسفندماه 98

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۹۷۲

مزایده 300 ملک مازاد بانک شهر در اسفندماه 98

خبرگزاری آریا - بانک شهر در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و سیاست های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا 300 رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را به فروش برساند.
به گزارش خبرگزاری آریا، این املاک با وضع و شرایط موجود در مزایده عمومی تا روز 11 اسفندماه امسال با شرایط نقد، نقد و اقساط و اجاره به شرط تملیک به متقاضیان عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضیان می توانند به منظور کسب اطلاعات و راهنمایی، هماهنگی برای بازدید از محل و دریافت اوراق مزایده با پرداخت هزینه مربوطه و تسلیم پیشنهادها همه روزه از ساعت 9 صبح الی 16 به جزایام تعطیل رسمی به نشانی تهران، بلوار آفریقا، خیابان شهید ستاری، نبش خیابان مدیر، پلاک 2، طبقه اول، واحد 1 و2 شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش (کارگزار فروش) مراجعه یا با تلفن‌های 2-88654581– 09101544399 و 09010480693 تماس بگیرند.
آخرین مهلت شرکت در مزایده و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت، روز یکشنبه 11 اسفندماه 98 ساعت 16 و تحویل پاکت های پیشنهاد قیمت صرفاً در نشانی دفتر کارگزار خواهد بود.
جلسه بازگشایی پیشنهادهای دریافتی با حضور اعضای کمیسیون معاملات بانک شهر و ناظران در روز سه شنبه 13 اسفندماه 98 ساعت 15 در نشانی تهران، میدان فردوسی ، ساختمان مرکزی بانک شهر، طبقه همکف، سالن جلسات تشکیل و پیشنهادهای دریافتی مفتوح و قرائت خواهد شد.
حضور پیشنهاد دهنده یا نماینده رسمی وی در جلسه با ارائه معرفینامه و اصل رسید تحویل پاکت پیشنهاد قیمت، آزاد و عدم حضور ایشان مانع برگزاری جلسه بازگشایی پیشنهادهای مزایده نخواهد بود.
تاریخ برآورد شده جهت مشخص شدن نتایج این مزایده، از سوی بانک شهر اعلام نشده است.
بانک شهر با نماد شهر و سرمایه 15.572 میلیارد و 841 میلیون ریال از بانک های پذیرفته شده در بازار سرمایه کشور است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس