Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی کریمی طی پیامی از حضور اقشار مختلف مردم غیور استان،به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان لرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  مدیرکل ورزش و جوانان  لرستان طی پیامی از حضور اقشار مختلف مردم غیور استان،به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گوشه ای از پیام تقدیر و تشکر  سید علی کریمی خطاب به مردم و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان چنین آمده است:

بسمه تعالی

انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی و با عنایت الهی و حضور پرشور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد و جلوۀ زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را در برابر چشم مردم جهان به نمایش گذاشت.

حضور شما مردم فهیم و همیشه در صحنه استان لرستان در انتخابات مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان دهنده پایبندی و تعهد شما  به آرمانهای نظام ، انقلاب و امام راحل ( ره) می باشد.

در پایان بار دیگر از حضور وحدت آفرین جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان اعم از معاونین و پرسنل اداره کل،رؤسای ادارات تابعه،پیشکسوتان ورزش استان،ارکان اجرایی هیئتهای ورزشی استان و شهرستانها،قهرمانان ورزشی و قهرمانان استان و دبیران سازمانهای مردم نهاد جوانان استان که حماسه بزرگی را در دوم اسفندماه آفریدید قدردانی می نمایم و عظمت و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید علی کریمی

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لرستان جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - عباس کشاورزیان*: ورزش و جوانان تلفیق ارزشمندی است که می‌توان بر پایه آن ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی را در جامعه ایرانی نهادینه ساخت و آینده این مرز و بوم را از امنیت، انسانیت زیبایی و رشد لبریز ساخت. جامعه پذیری به بیان ساده فرایندی است که در آن ارزش‌ها و هنجاری‌های یک جامعه از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود.

در هر جامعه‌ای که این فرآیند به هر دلیلی به طور کامل عملی نشود و یا به کندی و با اختلال صورت گیرد، شاهد شکاف ارزشی و فکری در آن جامعه خواهیم بود. عوامل متعددی می‌توانند در فرآیند جامعه پذیری اختلال ایجاد کنند که یکی از آنها کاستی در عملکرد ساختارها و نهادهای مستقر است.

ایران کنونی از جمله جوامعی است که در حال گذار از سنت به مدرنیته است و این فرآیند چند وجهی و تاریخی آثار عمیق و گسترده‌ای بر اجتماع می‌گذارد که یکی از آنها ایجاد اختلال در انتقال الگوهای فکری، ارزشی و رفتاری است.

بر همین اساس امروز شاهد تفکر احساسات و رفتار متفاوت و حتی متضاد بین نسل‌ها و دهه‌های سنی هستیم که به شدت در حوزه‌های مختلف از جمله آسیب‌های خانواده روابط مختل عاطفی و اجتماعی و بسیار پرواضح در مسئله حجاب نمایان است.

در چنین جامعه‌ای نهادهای مستقر وظیفه خطیر مبتنی بر حراست از ارزش‌ها و هنجارها و انتقال متناسب آن به نسل‌های آتی را عهده دارند. لذا جامعه پذیری یا همان انتقال ارزش‌ها و هنجارها به نسل‌های بعدی رسالت مهمی است که بر عهده ساختارها و نهادهای اجتماع به خصوص دستگاه‌هایی است که با جوانان نوجوانان و کودکان در ارتباط هستند و وظیفه دارند با توجه به جامعه مخاطب و ویژگی‌های آن با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله هنر، رسانه، ورزش و.... به این مهم بپردازند.

از جمله این نهادها وزارت ورزش و جوانان و نهادهای مرتبط با آن سازمان تربیت بدنی است. دستگاهی که غالب جامعه مخاطب آن را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند و از میدان‌هایی است که می‌تواند در زمینه درونی سازی ارزش‌ها و هنجارها بسیار مؤثر باشد.

هر چند در ورزش حرفه‌ای با همه چالش‌ها قهرمانان ما، مرزبان ارزش‌های بانوی مسلمان ایرانی بوده‌اند. ولی در همین عرصه نیز نتوانسته‌ایم الگوهای درخشانی را برای دختران کودک و نوجوان جامعه ارائه کنیم.

در ورزش همگانی نیز امروز شاهد شکل‌گیری گروه‌های کوه نوردی، دوچرخه سواری و …هستیم که بستر بسیار مناسبی برای فعالیت‌های اصیل فرهنگی و تربیتی است، ولی آنچه در این گروه‌ها غالب است، ترویج روابط عاطفی خارج از چارچوب و مخاطره‌آمیز برای اعضا است.

اکثر تحقیقات صورت گرفته در جامعه نشان می‌دهد که بیشتر افراد شرکت کننده در ورزش نه تنها حجاب را مانع از ورزش کردن نمی‌دانند، بلکه آن را فرصتی برای شکوفایی خود می‌دانند.

فلذا در توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نباید تنها زنان مخاطب قرار گیرند و نقش و مسئولیت مردان فراموش شود بلکه باید عفاف و حجاب به عنوان امری که به هر دو جنس زن و مرد مربوط می‌شود، تلقی شود و فضای فرهنگی و ورزشی جامعه می‌بایست به نحوی ساخته شود که افراد به صورت طبیعی در آن فضا به رعایت حجاب و عفاف رغبت نمایند و بدان عادت کنند.

*کارشناس ارشد جامعه شناسی

کد خبر 6085004

دیگر خبرها

  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند
  • حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است
  • شورای ائتلاف در مرحله دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره می‌دهد/ تداوم وحدت با جبهه پایداری
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است