Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تیمش را در حالی به مصاف سپاهان می‌فرستد که به احتمال فراوان سیدجلال حسینی جایی در ترکیب اصلی سرخپوشان ندارد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عملکرد ضعیف خط دفاع پرسپولیس در بازی‌های اخیر این تیم باعث شده است که یحیی گل‌محمدی تصمیم بگیرد از زوج شجاع خلیل‌زاده و محمدحسن کنعانی‌زادگان استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوجی که در نیمه دوم بازی اخیر پرسپولیس مقابل الشارجه هم به کار گرفته شد و دروازه‌ سرخپوشان در این نیمه بسته ماند.

گابریل کالدرون نیز در زمان حضورش در پرسپولیس بیشتر از زوج خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان استفاده می‌کرد، اما با ورود به جمع سرخپوشان یحیی سعی کرد تغییراتی در ترکیب تیمش به وجود بیاورد که یکی از آنها در خط دفاع بود. او که در نیم‌فصل دوم هدایت سرخپوشان را بر عهده گرفت، تغییرات دیگری هم در ترکیب تیم برنده کالدرون داشت. بازگشت علیرضا بیرانوند به ترکیب اصلی، قرار گرفتن کمال کامیابی‌نیا به جای محسن ربیع‌خواه و نیمکت‌نشین کردن بشار رسن تغییراتی بود که گل‌محمدی در ترکیب مدنظرش ایجاد کرد.

به نظر می‌آید سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته است کم‌کم به همان ترکیبی که کالدرون در چهار پنج هفته پایانی نیم‌فصل اول به آن رسید و با نتایج خوبی هم برای پرسپولیس همراه بود، برسد. از این رو احتمال اینکه رادوشویچ، ربیع‌خواه و رسن در اصفهان فیکس شوند، وجود دارد.

پرسپولیس فردا (یکشنبه) از ساعت 16:15 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان خواهد رفت.

بی‌خبری پرسپولیسی‌ها از استوکس/ مهاجم ایرلندی قید بازگشت به ایران را زده است؟!باقری: استوکس باید جوابگوی حواشی ایجاد شده باشد/ صحبتی درباره حضورم در تیم ملی نشده است

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال علیرضا بیرانوند سیدجلال حسینی پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال علیرضا بیرانوند سیدجلال حسینی پرسپولیس فوتبال علیرضا بیرانوند سیدجلال حسینی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی