Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم استقلال گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و ما آماده‌ایم تا در دیدار با این تیم به برتری دست یابیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از رسانه رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: در دو سه روز گذشته خیلی خوب تمرین کردیم و بازیکنان از انرژی زیادی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است ولی ما هم آماده‌ایم و ان‌شاءالله فردا برنده خواهیم بود.

وی درباره وضعیت قائدی و اسماعیلی گفت: خوشبختانه اسماعیلی و قائدی با ما دیروز تمرین کردند. البته با توجه به غیبت آن‌ها در چند تمرین اخیر شاید فردا به‌صورت فیکس بازی نکنند. ما برای بازیکنانی که مصدوم بوده‌اند و به‌زودی خوب شده‌اند هم از علی ربانی خواسته‌ایم برنامه آماده‌سازی برای آن‌ها بنویسد و آن‌ها را به تمرینات اضافه می‌کنیم و در ادامه به شرایط بازی کردن می‌رسانیم.

سرمربی تیم استقلال در مورد آمادگی شیخ دیاباته بیان کرد: شرایط او امروز مشخص می‌شود. من منتظر هستم که پزشک تیم بعد از MRI به ما پاسخ دهد. دیاباته شخصاً با من صحبت کرد و گفت می‌خواهد چند روزی با خانواده باشد و به من گفت که در کشورش هم فیزیوتراپی می‌کند و در کل با اجازه من رفت.

وی در خصوص احتمال لغو بازی‌ها به دلیل کرونا یادآور شد: امیدوارم این اتفاق نیفتد و فکر می‌کنم الان چهار روز یکبار بازی می‌کنیم و بازیکنانم شرایط خوبی دارند و بازی‌ها لغو نشوند.

مجیدی در مورد اظهارات مربوط به مواد نیروزا از طرفی برخی افراد در زمانی که برای استقلال بازی می‌کرد، تصریح کرد: نه وقتش را دارم و نه برایم مهم است که جواب این اراجیف را بدهم.

وی درباره بازگشت بازیکنان مصدوم و ادامه فصل برای استقلال تأکید کرد: فکر می‌کنم تیم ما در 3 جام مدعی است. حتماً از گروهمان در آسیا صعود می‌کنیم. برای لیگ و جام حذفی هم تلاش می‌کنیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی ذوب آهن علی ربانی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح موزاییکی هواداران استقلال برای بازی با شمس آذر؛ نکو با قلب آبی! + عکس

استقلال امروز به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود.

طرفداری | هواداران استقلال برای دیدار با شمس آذر قزوین طرح موزاییکی ویژه‌ای آماده کرده‌اند.

استقلال در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین قرار می‌گیرد و برای صدرنشینی به سه امتیاز مهم این دیدار نیاز دارد.

هواداران استقلال برای این دیدار طرح موزاییکی ویژ‌ه‌ای آماده کرده‌اند که نکو با قلب آبی روی آن نقش بسته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • طرح موزاییکی هواداران استقلال برای بازی با شمس آذر؛ نکو با قلب آبی! + عکس
  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم