Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی داوران بازی‌های هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

یکشنبه - 4 اسفند ماه 98

* قشقایی شیراز – استقلال خوزستان
داوران: مجتبی شجاعی، بهزاد پناهی، رضا حیدری و مسعود حقیقی
ناظر: یدالله جهانبازی

* سرخپوشان پاکدشت – فجر سپاسی شیراز
داوران: ناصر جنگی، ایوب غلامزاده، مرتضی سلمان‌نژاد و میثم صفاری
ناظر: رامین عرفانیان

* ملوان بندرانزلی – نود ارومیه
داوران: رضا کرمانشاهی، حسن انتظاری، علیرضا طاهرخانی و حمیدرضا همیراد
ناظر: فریدون اصفهانیان

* داماش گیلانیان – مس رفسنجان
داوران: سعاد وفاپیشه، رامین بابایی، محمد شاکر و رضوان سرشار
ناظر: رحیم رحیمی‌مقدم

* مس کرمان – گل ریحان البرز
داوران: جواد رحیم‌زاده، حامد صفایی، سعید زیبا و رضا کریمی
ناظر: ایرج نظری

* رایکای بابل – سپیدرود رشت
داوران: محمدرضا اکبریان، محمدرضا مدیرروستا، مهدی سیفی و مصطفی بینش
ناظر: رسول فروغی

* آلومینیوم اراک – بادران تهران
داوران: حمید حاج‌ملک، عسگر محمدی، حامد تازه‌پور و محمدرضا مهرگان
ناظر: نادر جعفری

* آرمان گهر سیرجان – خوشه طلایی ساوه
داوران: علیرضا حیدرپناه، محمدعلی رضایی، یدالله کلوندی و ابوالفضل گرجی
ناظر: صفدر احمدی

* علم و ادب تبریز – نیروی زمینی تهران
داوران: مجید محمدی، کوروش کریمی، هاشم خدابنده‌لو و فرزاد منصوری
ناظر: سخاوت سلیمان‌نژاد

جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط داوران فوتبال ایران لیگ دسته اول فوتبال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داوران فوتبال ایران لیگ دسته اول فوتبال داوران فوتبال ایران لیگ دسته اول فوتبال لیگ دسته اول فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا منصوری می‌گوید قطعا وقتی اشتباهی رخ می‌دهد و اگر هر بار تکرار می‌شود باید به دنبال حل آن بود. چه به وسیله آموزش بیشتر و چه تحقیق و البته برگزاری جلسه برای ریشه کن کردن آن. اما این موضوع در فوتبال ایران اتفاق نمی‌افتد و همه چیز با یک محرومیت و دوباره ابلاغ مجدد و احیانا اشتباهی تکرار سیکل تکراری فوتبال ایران را تشکیل می‌دهد.

منصوری درباره اعتراض دامنه‌دار به داوران در فوتبال ایران می‌گوید: داوران همان داوران هستند. شاید تغییراتی از 5 سال پیش داشتیم اما تغییرات زیادی نداشتیم. پس داوران همان‌ها هستند و داور از مریخ که نمی‌توانیم بیاوریم.من ایراد رو تشکیلات و ساختار میبینم نه فقط کمیته داوران یا دپارتمان داوری. فدراسیون باعث شده فوتبال و طرفداران فوتبال و عوامل فوتبال این دید را به داوری داشته باشند. متاسفانه به جایی رسیدیم که فکر کنم اگر این رویه ادامه داشته باشد، آینده بدتری هم خواهد بود. من الان کارمند شهرداری و در حوزه اجتماعی هستم، شما فکر کنید مرا بگذارند در حوزه شهرسازی. چه اتفاقی می‌افتد؟ وقتی در این بخش تخصص ندارم چه اتفاقی می‌افتد؟ این بزرگترین مشکل ماست؛ اینکه انتخاب‌های درستی نداریم. شاید نوع آمدن دوستان درست نبوده که البته همه این موارد برمی‌گردد به آن تشکیلات.

وی ادامه داد: وقتی هر هفته اشتباه رخ می‌دهد چرا جلسه نمی‌گذارند و از خبره‌ها بهره نمی‌گیرند برای حل آن. این موضوعی است که در تمام سطوح اتفاق می‌افتد. ولی در این بخش کلا پشت گوش می‌افتد. شاید اینطور فکر می‌کنند که زمان همه چیز را حل می‌کند. مثل یک قاضی که برای دادن حکم قصاص به دنبال وقت دادن است تا شاید اولیای دم نظرشان تغییر پیدا کند. اما اینطور نیست. شما ببینید هیچ هفته‌ای نبوده که نتیجه تغییر پیدا نکند. داور اشتباه می‌کند، تیم A ضرر کرده و چرا کسی درباره تیم B حرف نمی‌زند؟ چرا حریفانی که سود کردند کسی حرف نمی‌زند از آنها؟ خوشبختانه امتیازی به داوران نمی‌رسد و اگر جدول امتیاز داوران داشتیم الان قهرمان بودند!

منصوری با اشاره به این موضوع که برای ریشه کن کردن مشکلات از اساتید بهره برد می‌گوید: وقتی اشتباهات تکرار می‌شود چرا هیچ وقت درباره آن جلسه‌ای تشکیل نمی‌شود؟ چرا از داوران قدیمی مشورت گرفته نمی‌شود؟ اینکه هیچ هفته‌ای نبوده که شاهد اشتباه داوری نباشیم خوب نیست.

وی درباره اینکه آیا تاکنون با پیشنهادی پشت پرده مواجه شده نیز اینطور واکنش نشان داد: والله خوشبختانه که کسی تا به امروز به من چنین چیزی نگفته و نخواسته است و چنین تجربه‌ای را نداشتم. حرف زیاد بوده ولی من خودم به شخصه وجدانا تا حالا چیزی تجربه نکردم. ولی یک سری مثل پازل هست اما هیچ قابل اثبات هم نیست و شاید ردپایی نمی‌گذارند! به نظر من یک مشکلی که وجود دارد این است که آدم‌های متخصص را به کار نمی‌گیرند. این مثل پازل می‌ماند، وقتی شما یک نفر غیرمتخصص را بالا می‌گذارید روی تمامی عوامل تاثیر می‌گذارد و مشکلات بعدی را شکل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور