Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@01:56:36 GMT

قدردانی منتخب بیرجند از مردم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۳۳۲۵

قدردانی منتخب بیرجند از مردم

ایسنا/خراسان جنوبی حسین خسروی‌اسفزار منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از مردم قدردانی کرد.

متن بیانیه حسین خسروی‌اسفزار، منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ»

به گزارشایسنا، در این بیانیه آمده است: با یاری خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری مدبرانه‌ی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بار دیگر مردم ایران اسلامی حماسه‌ای نو آفریدند و به مصداق آیه‌ی شریفه‌ی «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ»، عهد و پیمان دیرینه‌ی خود را با نظام اسلامی و آرمان‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و نایب بر حقشان، مقام معظم رهبری، تجدید نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید دوم اسفندماه افتخار دیگری است بر سینه ستبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. نظامی که جلوه مردم‎‌سالاری دینی را علی‌رغم فشارها، توطئه‌ها و تبلیغات وسیع و پردامنه‌ی دشمنان و مستکبران به جهانیان نشان داد و در کانون نا امنی‌های جهان، در کمال امنیت و آرامش، انتخاباتی پرشور و رقابتی برگزار کرد.

بدین وسیله از همه آحاد مردم ایران اسلامی بالاخص شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف که با بصیرت و دوراندیشی، در خلق این حماسه نقش خویش را به خوبی ایفا کردند، قدردانی نموده و از تمامی کاندیداهای محترم و فعالان عرصه سیاسی و اجتماعی که با حضوری پرشور و با صلابت در روز جمعه، در پای صندوق‌های اخذ رأی، نمایشی عظیم از مردم‌سالاری دینی را به رخ کشیدند، تشکر می‌نمایم.

همچنین از تمامی همراهان این حقیر که توانستند با رعایت اصول و اخلاق انسانی، گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج دهند، تشکر می‌نمایم. بی‌تردید همراهی سایر کاندیداهای جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب با این کمترین، نقشی بی‌بدیل در این پیروزی داشته است و بر خود لازم می‌دانم تا مراتب تقدیر و تشکر خویش را نسبت به آنان و حامیان آن‌ها ابراز نمایم.

در پایان از تمامی مسئولان ذیربط اعم از هیئت‌های اجرایی و نظارت، شورای محترم نگهبان و سایر نهادها و ارگان‌هایی که بسترساز برگزاری چنین انتخابات گسترده‌ای بودند، قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی خوسف برای بیماری تب کریمه و کنگو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، شریفی اعلام کرد: دامداران با توجه به آغاز فصل گرما نسبت به سم پاشی اماکن دامی خود اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرما دامداران برای پیشگیری از بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو نسبت به سم پاشی دام‌ها و اماکن دامی خود اقدام کنند.

شریفی افزود: تب خونریزی دهنده کریمه کنگو بیماری مشترک بین انسان و دام بوده که از طریق گزش کنه هیالوما بیماری را به انسان و دام منتقل می کند.

رئیس شبکه دامپزشکی خوسف اقدامات این شبکه در سال ۱۴۰۲ در پیشگیری و مبارزه با این بیماری را سم پاشی بیش از ۲۷۶ هزار و ۷۵۰ متر مربع از اماکن دامی، بیش از ۳۲ هزار و ۱۳۰ رأس گوسفند و بز، بیش از هزار و ۴۰۰ رأس گاو و گوساله و دو هزار و ۹۰۰ نفر شتر در راستای مبارزه با انگل‌های خارجی دام عنوان و بر لزوم مبارزه با انگل‌های خارجی توسط دامداران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • سیلی ایران اسلامی به استکبار تن آمریکا را لرزاند
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • سیلی ایران به اسرائیل یک عید بود
  • سیلی ایران اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی، تن دشمنان را لرزاند
  • قدردانی مردم کرمان از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ تصاویر و فیلم 
  • هشدار دامپزشکی خوسف برای بیماری تب کریمه و کنگو
  • قدردانی منتخب مردم شوشتر از ‌پاسخ‌ کوبنده ایران به رژیم غاصب اسرائیل