Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مجمع عمومی سالیانه هیئت قزوین به ریاست دکتر علائی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، موسوی رئیس هئیت، کشاورز نوری معاون امور استان‌های فدراسیون، روسای هیئت‌های شهرستانی و دیگر اعضای مجمع در محل سالن اجتماعات شرکت فیروز تشکیل شد.

 در این جلسه، دبیر هیئت گزارش کاملی از فعالیت‌های ورزشی آقایان و بانوان، آموزش، فرهنگی و روابط عمومی، اعزام تیم بسکتبال با ویلچر استان و کسب عنوانی قهرمانی رقابت‌های چهار جانبه ارمنستان،  فعالیت‌های هفته پارالمپیک و تقویم ورزشی بر اساس اعتبارات سال ۹۹ استان ارائه داد، سپس در ادامه این گزارش مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان توسط معاون امور استان‌های فدراسیون، از مدیرکل ورزش و جوانان استان و روسای هیئت‌های شهرستانی و دیگر اعضای مجمع و به طور ویژه از جناب موسوی ریاست شرکت بهداشتی فیروز و ریاست هیئت ورزش‌های جانبازان ومعلولین استان به جهت حمایت‌های مالی و خرید ۱۲ دستگاه ویلچر ورزشی و تجهیزات رشته‌های دیگر صمیمانه تقدیر و قدردانی شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ورزش های جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است