Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی محسنی بندپی با کسب بیشترین آرای ماخوذه به عنوان نماینده حوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرماندار شهرستان نوشهر روز شنبه گفت:‌ با اتمام شمارش آرای شرکت کنندگان در این حوزه انتخابیه محمدعلی محسنی بندپی با ۲۴ هزار و ۹۲ رای، بیشترین میزان آرای مردم  را کسب کرد و اسحاق صلاحی کجور با ۲۱ هزار و ۳۰۶ رای و قاسم احمدی نماینده فعلی نیز با ۱۶ هزار و ۷۴ در مکان بعدی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالصمد صفرنژاد افزود :‌ مجموع آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه ۸۸ هزار و ۵۴۹ رای بوده است.

محمدعلی محسنی بندپی متولد ۱۳۴۵، دارای مدرک دکتری تخصصی فیزیوتراپی از انگلستان و هم اکنون رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران می باشد.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴ نامزد تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان در حوزه انتخابیه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت با یکدیگر رقابت کردند.

شهرستان نوشهر ، چالوس و کلاردشت یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد و فرمانداری شهرستان نوشهر نیز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه چالوس و کلاردشت و نوشهر انتخاب شده است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نتیجه قطعی انتخابات چالوس و کلاردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد