Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:11:03 GMT

اعلام منتخبان مردم ایلام در مجلس یازدهم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۳۴۱۲

اعلام منتخبان مردم ایلام در مجلس یازدهم

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام نتایج شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، محمد نوذری اظهار داشت:  نتایج قطعی انتخابات یازدهم در استان ایلام بدین‌گونه است که در حوزه ایلام (ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی، مهران) علی‌اکبر بسطامی با 42 هزار و 296 رای و سارا فلاحی با 36 هزار و 909 رای به طور مستقیم به مجلس راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابت استان ایلام، با بیان اینکه در حوزه دهلران (دهلران، دره شهر، آبدانان، بدره) هیچکدام از نامزدها موفق به اخذ 20 درصد آرای ماخوذه و ورود مستقیم به مجلس نشدند، یادآور شد: بهزاد علیزاده با 18 هزار و 505 رای و صادق کرمی با 16 هزار و 372 رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا انتخابات98 استان ایلام مجلس یازدهم دهلران ملکشاهی ایوان آبدانان دره شهر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در دهلران

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه خودروی که درمحور مواصلاتی شهرستان در حرکت بود مشکوک و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم خانگی و آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خوردو‌ها به عنوان متهم دستگیر شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان مطرح کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • کشف کالای قاچاق در دهلران