Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال شارلوای بلژیک که در فهرست خود ۲بازیکن ایرانی دارد فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته ۲۷ لیگ بلژیک (ژوپیلرلیگ) در دیداری خارج از خانه باید به مصاف کلوب بروژ صدرنشین برود.

دردسر بزرگ کریم بوالحسینی سرمربی شارلوا غیبت کاوه رضایی مهاجم گلزن این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه که در اصل بازیکن بروژ محسوب می‌شود به صورت قرضی به شارلوا آمده و طبق بند قراردادش نمی‌تواند برابر تیم اصلی خود به میدان برود.

اکنون آنچه که ذهن سرمربی شارلوا را مشغول کرده این است که چه کسی را جایگزین ستاره ایرانی تیمش بکند. احتمالا او از بین علی قلیزاده و فرانک سادیوت مهاجم ایتالیایی یکی را در خط حمله به بازی خواهد گرفت.

از سوی دیگر شارلوا در خط حمله شمر نیکولسون را نیز دارد. این مهاجم که بازیکنی نیمکت نشین است و در سه بازی گذشته سه گل به ثمر رسانده (۲ بار به عنوان بازیکن تعویضی) حالا این فرصت را دارد که در غیاب کاوه رضایی در ترکیب اصلی شارلوا قرار بگیرد و توانایی‌های خود را نشان بدهد.

کاوه در این فصل ۱۸ بار برای شارلوا به میدان رفته و ۱۱ گل به ثمر رسانده است. او که در کلوب نتوانست موفقیتی کسب کند با بازگشت به تیم سابق خود بار دیگر به دوران اوج برگشت به طوری که هواداران کلوب خواستار بازگشت این مهاجم ایرانی شده اند.
شارلوا در حال حاضر با ۴۸ امتیاز از ۲۶ بازی در رتبه سوم لیگ بلژیک قرار دارد و بروژ با همین تعداد بازی و ۶۱ امتیاز صدرنشین است.

بیشتر بخوانید: 

تقابل ایرانی ها در ژوپیرلیگ برنده نداشت

 بلژیکی‌ها خواستار بازگشت لژیونر فوتبال ایران هستند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار

مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان در غیاب سرمربی این تیم دنبال می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران تمرین امروز (سه‌شنبه) را هم در سالن بدنسازی و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت 20 دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت 65 دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، شوتزنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند.

شش ملی‌پوش و اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان غایبان تمرین سرخپوشان بودند.

امروز هم همچون روز گذشته، تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به تماشا نشستند.

حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس نیز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی این تمرین را تماشا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل
  • گفتگو با خاص ترین بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا