Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان،خنج ، گراش و اوز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ حسین حسین زاده به عنوان نماینده مردم شهرستان های لارستان،خنج و گراش و اوز راهی مجلس یازدهم شد. با اعلام جلیل حسنی معاون استاندار، فرماندار ویژه لارستان و رییس مرکز حوزه انتخابیه لارستان،خنج، گراش و اوز و پس از شمارش آرای ماخوذه این شهرستان ها، حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان،خنج، گراش واوز در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بر این اساس در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز کل آرای ماخوذه 94 هزار و 556 رای بود که حسین حسین زاده با 28 هزار و399 رای، راهی بهارستان شد. پس از وی، علاءالدین بروجردی با 22 هزار و 212 رای دوم و جمشید جعفرپور نیز با 20 هزار و 238 رای مقام سوم را در این رقابت انتخاباتی کسب کردند. لازم به ذکر است که حسین حسین زاده متولد سال ۱۳۵۸ از شهرستان گراش و دانشجوی دکترای مهندسی نفت، عضو ارشد کمیته سرمایه گذاری توسعه ی میادین نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران و در حال حاضر، مسئول عملیات حفاری و استخراج چاه های نفت و گاز شرکت ملی نفت است.   

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس لارستان حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان خنج گراش و اوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطه خُوری‌ها بر جام رمضان فوتسال لار

در این تورنمنت یک ماهه، در مرحله اول ۱۰ تیم از استان‌های فارس و هرمزگان در دو گروه پنج تیمی به رقابت پرداختند که از هر گروه سه تیم برتر به مرحله بعدی صعود کردند.

در ادامه مجدد تیم‌ها در دو گروه سه تیمی مسابقه داده و از هر گروه دو تیم به نیمه نهایی راه یافتند که شامل تیم‌های منتخب زرین دشت، خور «الف»، گراش جوان و منتخب خور «ب» بود که تیم‌های خور الف و ب با شکست رقبای خود راهی فینال مسابقات جام رمضان لارستان نکوداشت وحید جعفری چهره سرشناس منطقه و نماینده آلشپورت در خاورمیانه شدند.

در فینال فوتسال جام رمضان لارستان که با حضور چهره‌های سرشناس ورزشی نظیر حمید مطهری، محسن خلیلی، ابراهیم شکوری، بهروز رهبری‌فرد، مهدی توتونچی، مسعود دانشور، عباس قانع، آرش برهانی، مسعود مقیم، رضا نامور، صادق مرادی، محمدرضا حیدریان، حنیف عمران زاده، علی خلیفه و... برگزار شد، تیم الف خور با نتیجه ۴ بر ۳ از سد تیم ب خور گذشت تا فینال تمام خوری به سود تیم اول شورای ورزشی شهر خور به پایان برسد.

بدین ترتیب خوری‌ها با حمایت شورای ورزشی شهر خور، ضمن کسب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی مسابقات فوتسال سوپرجام رمضان لارستان، عناوین آقای گل، بهترین دروازه‌بان و تکنیکی‌ترین را نیز از آن خود کردند.

عنوان تکنیکی‌ترین فوتسالیست مسابقات به علی عابدین از تیم منتخب خور «الف»، بهترین دروازه‌بان به اسحاق اسماعیلی از تیم منتخب خور «ب» و آقای گلی به حمید قهرمانی بازیکن فرش آرای مشهد که در تیم منتخب خور «الف» بازی می‌کرد، رسید.

مهران عالیقدر، مهدی مصطفایی، میثم برمشوری، سعید افشاری، حمید قهرمانی، مصطفی فخری، علی عابدی و ارژنگ داریوش از جمله بازیکنان شاخص تیم الف منتخب خور بودند که سابقه حضور در تیم ملی، تیم‌های لیگ برتر و دسته یک فوتسال کشور را دارند.

گفتنی است که سرمربی تیم منتخب خور «الف»، قهرمان مسابقات محمدرضا صادقی، مربی بازیکن آن مهران عالیقدر با سرپرستی ابوذر جمالی بود. سرمربی تیم «ب» منتخب خور نیز که نائب قهرمان شد، نیز بر عهده محمد پورکمالی و مربی این تیم یعقوب فاتحی به سرپرستی مسعود جمالی بود.

محمد پورکمالی، سرمربی جوان تیم فوتسال منتخب خور «ب» در پایان این مسابقات با اشاره به سطح بالای مسابقات گفت: با حضور بازیکنان ملی و لیگ برتری فوتسال در سوپرجام رمضان لارستان، سطح فنی این رقابت‌ها بسیار بالا بود.

مربی سابق تیم امید فجر سپاسی شیراز با تشکر از حمایت‌های مختلف شورای ورزشی شهر خور عنوان کرد: در این مسابقات همچنین شاهد حضور بازیکنان نوجوانان در کنار بازیکنان تراز فوتسال کشور بودیم که قطعا در کسب تجربه و رشد استعداد‌های فوتسالی آنان موثر خواهد بود.

پورکمالی با سابقه بازی در رده پایه فولاد خوزستان به پتانسیل بالای شهرستان لار اشاره کرد و گفت: توجه به امکانات و زیرساخت‌های موجود و توان مالی مردم این منطقه، لارستان می‌تواند یک تیم در سطح بالای فوتسال داشته باشد. 

مربی تیم زیر ۱۸ سال پیشگامان شیراز که سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور شدند و هم اکنون در باشگاه بهمن شیراز نیز فعال است، تصریح کرد: می‌توان با سرمایه گذاری بر روی مربیان جوان و با دانش، بازیکنان نوجوان و جوان مستعد منطقه را شناسایی کرده و آنها را پرورش داده و به سطح بالا رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • تسریع در ساماندهی آستان امام‌زاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • جلسه‌ هم‌اندیشی حقوقدانان و کارشناسان قضایی در گراش
  • سلطه خُوری‌ها بر جام رمضان فوتسال لار
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • دستگیری سارقین احشام توسط مرزبانان هنگ مرزی درگز
  • ثبت امانت بیش از یک میلیون نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان
  • توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو